پیامدهای تلخ مدیریت ضعیف زمان

 مدیریت زمان فرایند برنامه‌ریزی و کنترل میزان زمان برای صرف فعالیت‌های روزانه است. مدیریت زمان به فرد این امکان را می‌دهد که در مدت زمان کوتاه‌تری، کارهای بیشتری انجام دهد و این مسئله به موفقیت فرد در حوزه‌های مختلف زندگی منجر خواهد شد. توانایی مدیریت زمان مهم است. در ادامه درباره پیامدهای مدیریت ضعیف زمان خواهیم گفت

نویسنده:

مترجم: فرنگیس یاقوتی | مترجم

کاهش بازدهی| ناتوانی در برنامه ریزی به معنای بازدهی ضعیف است. اگر چندین کار مهم برای تکمیل وجود داشته باشد، یک برنامه موثر این است که وظایف مرتبط را با هم یا به صورت متوالی تکمیل کنید. با این حال، اگر از قبل برنامه‌ریزی نکنید، ممکن است مجبور شوید در انجام کار خود به عقب و جلو بپرید. این به کاهش بازدهی و کاهش بهره وری شما منجر می‌شود. 
از دست دادن کنترل زندگی| وقتی وظایف و کارهای بعدی خود را نمی دانید، باعث می شود که کنترل زندگی خود را از دست دهید که این امر می تواند به سطوح بالاتر استرس و اضطراب منجر شود.
پایین آمدن کیفیت کارهای‌تان |  مدیریت ضعیف زمان معمولاً باعث می شود، کیفیت کار شما پایین بیاید. به عنوان مثال، عجله برای انجام وظایف در آخرین لحظه معمولاً کیفیت را به خطر می اندازد.
از دست‌دادن اعتبار| اگر مشتریان یا کارفرمای شما نتوانند برای انجام به موقع وظایف به شما تکیه کنند، انتظارات و تصورات آن ها از شما تحت تاثیر قرار می‌گیرد و احتمالاً تجارت خود را به جای دیگری خواهند برد.
10 شماره آخر