فضاسازی و اکران شهری ویژه گرامی داشت دهه فاطمیه در مشهد
معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از اقدامات گسترده در زمینه فضاسازی شهری و اکرانهای ویژه دهه فاطمیه خبر داد و گفت: در راستای نشر پیامهای فرهنگی و مذهبی، از ظرفیتهای تبلیغاتی موجود در شهر، از جمله تلویزیونهای شهری، نمایشگرهای ایستگاههای مترو و نمایشگرهای ستونی استفاده حداکثری شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد اسکندرینژاد اظهار کرد: در ایام فاطمیه، ۳۰۰ عدد استرابورد، ۲۰۰ عدد بیلبورد، هزار و ۷۰۰ جلو اتوبوسی و دو هزار آویز ستونی در نقاط مختلف مشهد نصب شده است تا جلوهای معنوی و فرهنگی از ایام فاطمیه در فضای شهری ایجاد شود. وی همچنین به برنامهریزیهای جامع سازمان برای حمایت از هیئات مذهبی و تشکلهای دینی اشاره کرد و افزود: بیش از 3 هزار مترمربع از فضاهای شهری به این گروهها اختصاص یافته و 4 هزار متر چاپ در مناطق ۱۳ گانه مشهد انجام شده است .