printlogo


میلیاردرهای قطری و سعودی ناجی بارسلونا!


«درآمد 100 میلیون یورویی از فروش 470 صندلی VIP»، این گزارش دیروز از درآمدزایی نجومی باشگاه بارسلونا از طریق فروش جایگاه‌های خود به ثروتمندان حاشیه خلیج‎فارس است. بارسلونا با فروش کمتر از 500 صندلی نیوکمپ جدید درآمدی به اندازه دستمزد یک ساله کل تیم را درآورده است. بحران مالی در باشگاه بارسلونا باعث شده تا مدیران این باشگاه اسپانیایی برای فرار از این مشکل به پیش فروش جایگاه های ویژه نیوکمپ جدید برای سال‌های آینده روی آورند. قطری‌ها مشتریان اصلی این صندلی‌های طلایی بارسلونا هستند. البته بارسا یک راه دیگر هم برای درآمدزایی در کوتاه مدت پیدا کرده است. روز گذشته نشریه الوطن گزارش جالبی درباره ال کلاسیکوی سوپرجام در ریاض عربستان منتشر کرد. «20 میلیون بدترین سکوی ال‌کلاسیکو در عربستان»، این محتوای گزارش دیروز نشریه الوطن از افزایش قیمت بازی حساس فینال سوپر جام اسپانیا میان بارسا و رئال در عربستان است.این درحالی است که قیمت بلیت بازی‌ نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا نصف این قیمت بود اما مسئولان برگزاری مسابقات افزایش 100 درصدی را برای بلیت بازی ال‌کلاسیکو درنظر گرفتند. سایت عربی از قیمت نجومی جایگاه‌های VIP  گزارش داد که سکوهای طلایی یا بهترین جایگاه با قیمت 100 هزار ریال عربستان(بیش از 2 میلیارد تومان) فروخته می‌شود.