printlogo


حرف مردم

 اگر ازدواج کم شده، اگر سن ازدواج به ۴۰ و ۵۰ سالگی رسیده بیشترش به خاطر گرانی مسکن است. دولت و مجلس کاری کنید قبل از آن که از خیلی دیر شدن هم بگذرد.
 آقای دکتر پزشکیان تابستان ۱۴۰۳ با هزاران سختی و بی برقی گذشت. مردم ضرر کردند. کشاورزان ضرر کردند. صنایع ضرر کردند. از همین الان به فکر ساخت نیروگاه برق برای بهار سال ۱۴۰۴ باشید.
 وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با توجه به گرانی هتل ها و زیادی افراد کم درآمد در کشور برای اکثر مردم که توان پرداخت هزینه های زیاد اقامت را ندارند، اماکن اقامتی کم هزینه بسازید.
 با عرض سلام و وقت بخیر، جنگ افروزان اسرائیل غاصب باید بدانند که در این نبرد بی امان، سرانجام پیروزی نهایی از آن مردم غیور و صبور ایران عزیزمان خواهد بود و حق علیه باطل، پیروز این میدان مبارزه با نابودی باطل و دشمن دیرینه مردم ایران، رژیم سفاک و مردم ستیز و کودک کش صهیونیستی با همه ابعادش خواهد بود که هیچ‌یک از مردم مظلوم و آزادی خواه جهان آن را اصولاً و اصلا نمی خواهند.
 کلان شهرها دچار بحران فرونشست زمین شده اند مخصوصا کلان شهر مشهد. جمعیت اضافه وارد مشهد نکنید تا اوضاع روز به روز بدتر نشود. جلوی گسترش حاشیه نشینی را بگیرید.
 مجرمان حرفه ای سابقه دار نباید آزاد باشند، مردم امنیت می خواهند، دولت اردوگاه کار بسازد، زندان چاره کار نیست.
 ان شاءا... به حول و قوه الهی و تدابیر حکیمانه رهبری و توانمندی قوای مسلح کشور عزیزمان تو دهنی محکمی به اشرار منطقه خواهد خورد و تقاص خون مظلومان گرفته خواهد شد.
 پخش مارش عملیات سال های دفاع مقدس توسط صداوسیما روی تصاویرشادی آفرین حملۀ موشکی سپاه دلاور به سرزمین های اشغالی بسیارجالب بود و رؤیایی.
 هشدار ایران به دشمن صهیونیسم مبنی بر این که اگه دست از پا خطا کنه محکم تر خواهد خورد، مشمول زمان نمی شه.
 سلام آقای حاجی دلیگانی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی .چرا بانک ها وام ودیعه مسکن به راحتی نمی دهند؟ آقای حاجی دلیگانی به خدا قیمت اجاره ها کمرشکن شده.
 لطفا مسئولان وقتی مدت کمی از دوره خدمتشان باقی مانده است، از تغییرات مدیران خودداری کنند و این قدر برای این مملکت هزینه درست نکنند. به خصوص  در شهرداری.
 شهادت افتخارآمیز رهبر محور مقاومت منطقه و اسوه عقلانیت دینی و بینش سیاسی سید حسن نصرا... تبریک وتسلیت! قطعا یادت همیشه جاویدان است.
 چه ‌هدیه‌ و کادوی ‌خوبی ‌داد ایران ‌در آستانه سال ‌نوی‌ عبری‌ به دولت ‌رژیم ‌صهیونیستی!
 آماده نبرد با دشمنان ایران هستیم.
 باتوجه به مشکلات موجود و این که کشور برای رونق اقتصادی نیاز به برنامه ریزی و اقدامات زیربنایی دارد لذا امید است ریاست محترم جمهور هرچه زودتر به وعده های انتخاباتی خود از جمله رفع تحریم ها و جذب سرمایه گذاری خارجی و...اقدام نماید تا تغییرات ملموس در زندگی مردم به وجود آید.
 چرا شهرداری بدون رضایت همسایه ها پروانه پیشروی صادر می کنه و بعد که ۱۰ نفرهمسایه معترض می شن می‌گه ما نمی تونیم کاری بکنیم، برین دادگاه شکایت کنین و همه رو به جون هم میندازه؟