printlogo


تازه های مطبوعات


جوان -  اعلام حضور با مشخص بودن مختصات جغرافیایی و زمانی دقیق، نشانه شجاعت آقا و بی‌توجهی محض او به  تهدیدها بود؛ چیزی که در واکنش‌های گسترده در بین سیاستمداران و فعالان رسانه‌ای سراسر جهان بازتاب گسترده داشت. حضور مردم در نمازجمعه دیروز هم رکورد تاریخی جدیدی به‌جا گذاشت که با این که تا حدودی قابل پیش‌بینی بود، اما میزان این حضور واقعاً حیرت‌برانگیز بود و تا جغرافیاهای جدید مثل دهانه تونل رسالت هم رسید. این در حالی بود که بسیاری از مشتاقان حضور در این نمازجمعه نتوانسته بودند خودشان را از شهرهای دور به تهران برسانند.
هم میهن - محتوای خطبه‌های رهبر انقلاب  نیز غیرمنتظره نبود. خطبه اول، متمرکز بر ضرورت اتحاد مردم و کشورهای اسلامی بود. طبیعی است وحدت فراملی مستلزم وجود اتحاد در سطح جامعه است. به عبارت دیگر، مستلزم وجود وحدت در سطح و درون حکومت و نیز وحدت حکومت با مردم و بالاخره مردم با یکدیگر است. متاسفانه رفتار روزهای گذشته تندروهای داخلی به‌روشنی مغایر با این رویکرد بود و بیش از این که در زمین وحدت بازی کنند، دنبال دشمنی و نفرت‌پراکنی داخلی بودند.
 دنیای اقتصاد -موسی غنی نژاد  نوشت: این رفتار و گفتار مسئولان ذی‌ربط که دایم می‌گویند دولت هیچ برنامه‌ای برای اصلاح قیمت‌ها ندارد، درست نیست. باید با صراحت و بدون لکنت به مردم گفت که این وضعیت قیمت‌ها به زیان عامه مردم و تنها به سود عده معدودی از ثروتمندان دارای چندین اتومبیل و البته قاچاقچیان سوخت است. 
کیهان -رصد اخبار داخل کشور نشان می‌دهد، برخی رسانه‌های جریان مدعی اصلاحات، تلاش‌های سیاسی خود را برای ملغی‌سازی قانون حجاب و عفاف افزایش داده و در حال تولید فشار به رئیس‌جمهور برای عدم ابلاغ این قانون هستند.اخبار رسیده حاکی است این جماعت با القای این که حجاب خواست اکثریت جامعه نیست رئیس‌جمهور را تحت فشارهای سیاسی- رسانه‌ای برای ابلاغ نکردن قانون حجاب و عفاف قرار داده‌اند.