printlogo


حرف مردم

دام پزشکی پشتیبان صنعت دام و طیور و آبزیان است. تامین کننده امنیت غذایی، گوشت، شیر و لبنیات و فراورده‌های دامی است. روز ملی دام پزشکی گرامی باد.
باسلام بی کفایتی از سر و روی تامین اجتماعی می‌بارد. فیش حقوق مهر بدون همسان سازی بار گذاری شده است. سال تمام شد، زورشون میاد حق بازنشسته را بدهند. سازمان بازرسی به موضوع ورود کند.
سلام چرا بعد از گذشت هفت ماه همسان سازی بازنشستگان فرهنگی فراموش شده است؟ ممنون. پیگیری کنید .
خط۸۳۱که زیرمجموعه خط۳بی آرتی است هر 20دقیقه می‌آیدالبته درساعات پیک صبحگاهی و ظهر عملا اثری از این خط نیست و اتوبوس‌های خط۸۳۰ هم باید مسافران این خط راپوشش دهد که خود این خط با کمبود شدید اتوبوس مواجه است.
با این که در این فصل روزها در حال کوتاه شدن است، با کمال تعجب مسئولان آموزش و پرورش به جای کم کردن ساعت مدارس در شیفت بعدازظهر، ساعت رو افزایش دادن. بماند که ساعت شروع شیفت صبح را هم نزدیک 8 کردن و برای والدین دردسر درست کردن.
بعضی مواقع در داروخانه‌ها دارو یا داروهایی به طور مطلق نایاب می‌شوند ازآنجایی که سلامتی و حتی جان بیماران منوط به مصرف مرتب روزانه و بی وقفه داروست، وزارت بهداشت سرانجام این موضوع حیاتی را قضاوت کند.
سلام.‌ای کاش به جای فرودگاه گناباد با آن همه‌هزینه و استفاده نشدن، چند کیلومتر راه آهن می‌زدند یا جاده‌گناباد- قاین را دو طرفه می‌کردند.
حتی اگر ایرانیان از روز اول هم یک آنتی بیوتیک مصرف نمی‌کردند باز هم مقاوم شدن باکتری‌ها ایجاد می‌شد چون بالاخره در یک جای دنیا آنتی بیوتیک مصرف شده و باکتری‌ها سعی می‌کردند نسبت به آن مقاوم شوند،حالا هم اگر نظام بهداشتی کشور از مقاوم شدن باکتری‌ها ناراضی هستند، خیلی راحت آنتی بیوتیک‌ها را کنار گذاشته و به 90سال پیش بازگردند که مردم به خاطر یک عفونت کوچک جانشان را از دست می‌دادند. گویا بعضی از ما اگر پنجاه سال هم در دانشگاه تحصیل کنیم، باز هم بدمان نمی‌آید که گاهی سخنان غیرمنطقی  و غیر عاقلانه بگوییم .
بسیاری از مشکلات امروز کشور به خاطر این است که کارها دست کارشناسان دلسوز نیست. اگر به منافع ملی فکر کنیم اوضاع ایران و مردم بهتر می‌شود.
برای حفظ جان کارگران معادن که همیشه در خطر هستند، ناظر ایمنی باید به صورت لحظه‌ای همه عوامل خطر ساز را کنترل کند و در محل معادن حاضر و فعال باشد.
آقای پزشکیان ریاست محترم جمهور، جاده گناباد به قاین جاده اصلی شرق کشور است. جاده ارتباطی چندین استان است. پر از خطر است. عرضش کم است و ترددش بسیار زیاد. به این جاده برسید.
هفته نیروی انتظامی مناسبتی برای قدردانی از تلاش‌های نیروهای انتظامی، مرزبانی، آگاهی، پلیس راه،  پلیس راهنمایی و رانندگی و مبارزه با مواد مخدر است.
سلام ، با توجه به دوستی بین ایران و روسیه، آیا نمی‌توان  از ماهواره‌های روسیه برای رصد منطقه،  به ویژه سرزمین‌های اشغالی  استفاده کرد یا موارد مشابه دیگر؟
نیروی انتظامی برای افزایش آگاهی مردم و پیشگیری از معتاد شدن جوانان فیلم‌های کوتاه و آموزنده تهیه کند. هم در صدا و سیما و هم روی موبایل‌ها بفرستند تا هیچ کسی معتاد نشود.
یک پدر و مادر دانا و عاقل می‌توانند فرزندان خوب و یک پدر و مادر نا آگاه می‌توانند افراد خلافکار تحویل جامعه بدهند. دولت خانواده‌ها را آگاه کند و آموزش همگانی بدهد.