printlogo


انعکاس


رویداد24 خبرداد:امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نمازجمعه  دیروز  با اشاره به شهادت سردار عباس نیلفروشان گفت: پیکر این مجاهد الی‌ا... پیدا شده و مردم اصفهان در موقع خود تجلیل خاصی از این شهید مقاومت خواهند داشت.
چند ثانیه نوشت:  فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت گفت: اگر می‌خواهیم سرمایه اجتماعی افزایش یابد باید گروه‌های اجتماعی مختلف را به رسمیت بشناسیم. اصلاح رابطه دولت و ملت، افزایش سرمایه اجتماعی و ایجاد زبان مشترک و برقراری گفت‌وگو با مردم، تنها وظیفه یک نفر نیست بلکه وظیفه خیلی‌هاست.
رجا نیوز نوشت:  کانال آقای رئیس جمهور از رسانه های نزدیک به دولت در مطلبی با عنوان «واکنش رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت به اظهارات دکتر ظریف درباره عملیات وعده صادق» نوشت: در جلسه هیئت دولت دکتر ظریف معاون راهبری رئیس‌جمهور در ارزیابی از عملیات وعده صادق ۲، نکات انتقادی مطرح کرده است اما برخی اعضای دولت از جمله رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت با استدلال‌های خود نظر ظریف را رد کرده‌اند.دکتر ظفرقندی دفاع محکمی از عملیات وعده صادق ۲ کرده و گفته است: «این عملیات بازدارندگی کشور را به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش داد.» همچنین رئیس‌جمهور هم در این جلسه گفت: «جای هیچ نگرانی نیست بزنند، ما هم محکم می‌زنیم.»
انتخاب نوشت: سید عزت ا... ضرغامی در توییتی نوشت: در 10روز گذشته، بیش از ۴۰ نفر در ۴ استان بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی جان باخته و ده ها نفر مسموم و راهی بیمارستان شده اند.چه خبره؟! شورای انقلاب فرهنگی، بدون تعلل و شتاب‌زدگی به آسیب ها و تغییرات اجتماعی زیر پوست شهر رسیدگی کند.