printlogo


حرف مردم

 پروژه های عمرانی نیمه تمام خیلی مهم است اما از پروژه های بزرگ ملی اجتماعی خیلی مهم ترضروری تر و فوری تر، پروژه ملی ریشه کنی مواد مخدر و اعتیاد است.
 وزارت میراث فرهنگی و گردشگری ایران شرایط سفر برای مردم ایران را برای بازدید از اتوبان جهانی منطقه کوهستانی بین پاکستان و چین را فراهم کند.
 پلیس راه های کشور در شیفت شب گشت های جاده ها را افزایش دهد چون بیشتر تخلفات رانندگی در شب و در نبود حضور پلیس انجام می شود.
 زندان ها باید کارخانجات تولیدی و صنعتی داشته باشند تا همه افراد در آن جا باید کار کنند. کار باعث ایجاد حس مفید بودن می شود. کار انسان را می سازد.
 الان که آب سدها در خراسان رضوی خیلی کم شده است، بهترین زمان برای پاک‌سازی سدها و لای‌روبی همه سدهاست که ظرفیت آبگیری هم بیشتر شود. قابل توجه سازمان آب منطقه ای خراسان رضوی!
 مدارس در روزهای پنج شنبه که تعطیل هستند، کارهای اردویی و پرورشی و ورزشی انجام دهند تا دانش آموزان اجتماعی شوند.
 اگر هر سازمان و وزارتخانه و مسئولی در کشور کار خودش را درست انجام می‌داد الان این همه مشکل نداشتیم بهترین اقتصاد و بهترین زندگی ها را همه با هم می‌داشتیم.
 به نظرم مقالات و تحلیل های آن جریده شریفه حالت کلیشه ای و یکنواخت پیدا کرده است. چه خوب است برای تنوع بخشی و طرح دیدگاه های مختلف از نویسندگان مطرح کشوری استفاده شود و به اصطلاح سخن نو آر که نو را حلاوتی دگر است!
 تقاطع جانبازان و گمنام در شهر نیشابور به دلیل نزدیکی به چند مدرسه و اداره، در ساعات اولیه صبح بسیار پرترافیک و خطرناک و احتمال وقوع تصادف در آن زیاد است. چراغ چشمک زن برای آن جا جوابگو نیست.
 سارقان در روز روشن جلوی اداره راه و پایانه غدیر کامپیوتر و باتری  ماشین ها را سرقت می کنند که مجهز به دوربین است. 
 ضمن عرض سلام خدمت خبرنگاران محترم و تبریک هفته نیروی انتظامی به این زحمت‌کشان و از جان گذشتگان، خواهشمندم پلیس راهور در مشهد شماره یا سامانه ای یا کارگروهی برای اعلام و رسیدگی سریع به معضل پارک در پیاده رو، مخصوصا حوالی مدارس و معابر پرترافیک اعلام کند. تشکر فراوان از دقت نظر شما.
 با وجود این که عوارض نوسازی سال 1400 منزلم را پرداخت کرده ام و مدارک آن موجود است، در برگه عوارض جدیدی که چند روز قبل برایم آمده و  مربوط به دو سال 1401و 1402 است و ضمیمه «اخطاریه ارسال به کمیسیون» را نیز دارم مبلغی به عنوان بدهی معوقه درج شده است! چرا باید عوارض سال1400 را دو بار پرداخت کنم و مهم تر از آن چرا باید به خاطر خلافی که انجام نداده ام به کمیسیون ارجاع شود و تهدید به قطع برق و آب منزلم شوم؟