printlogo


حرف مردم

 اغلب اجناس و کالاها و مواد غذایی و خوراکی های ساخت داخل با مارک های گوناگون جدید و قدیم، حتی تولیدات کارخانجات و کارگاه های معروف و قدیمی از نوشابه ها و لبنیات و نان و بیسکویت و آدامس گرفته تا پوشاک و زیرپوش و کفش و لباس و کت و شلوار و لوازم خانگی و لوازم تأسیساتی و بهداشتی و صنعتی و غیره  با وجود گرانی و چند برابر شدن قیمت آن ها، متأسفانه کیفیت و کمیت و مرغوبیت کمتری نسبت به سابق و گذشته خود پیدا کرده اند و در این میان، متولی اصلی این امور یعنی مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی و نظارت بر مواد غذایی و دارویی، متأسفانه هیچ اقدام مفید و مؤثری در این زمینه انجام نمی دهند! چرا؟ 
 این ‌تغییرات ‌جدید خیلی‌خواندن ‌روزنامه ‌را‌ سخت‌ کرد‌ه‌.
  ضمن تبریک به استاندار محترم که به تازگی انتخاب شده، جا داره فکری برای فوتبال این استان بکنه. به خدا وقتی تو استان‌های دیگه که تیم فوتبال تو لیگ برتر دارن می‌ری از شور و شعف جوانان اون‌جا پر از ذوق و شعف می شی ولی توی این استان خبری نیست. تو رو خدا کاری بکنین.
 شهردار محترم بجنورد یا شورای اسلامی  یا استاندار عزیز چقدر باید پیگیر پل عابر پیاده سر چهارراه باغ عزیز باشیم؟ بچه دبستانی داریم.
 اگر دولت اجازه برداشت صنعتی نمک از دریاچه ارومیه بدهد در آینده نمکزار دریاچه خطری برای انسان ها ندارد. ابتدا یک دریاچه مصنوعی مجزا و بسیار عمیق با پوشش ورق (ژئوممبران) در کنار دریاچه اورمیه ساخته شود تا آب شور نشود. در پایان نمک زدایی صنعتی و پرسرعت، دریاچه مصنوعی به دریاچه قدیم کم نمک شده ملحق شود، البته با رعایت مسائل زیست محیطی. 
  تکلیف طرح مسکن ملی در گلبهار رو بعد از چهار سال مشخص کنید.
  ستون حرف های مردم خراسان شمالی چاپ شود.
 واقعا متاسفیم که کل سوپرمارکت های کوچه و پس کوچه میوه فروش شدند و هیچ اقدامی انجام نمی شه! به جایی رسیده که موز هم فروش دارند.
  رفتیم نمایشگاه به اصطلاح شیرینی و شکلات، از تنها چیزی که خبری نبود شیرینی و شکلات بود! 
  کسانی که دنبال استفاده از بنزین سوپر هستند، فکر می کنند کیفیتش با بنزین معمولی تفاوت چندانی می کند!
 نهادینه شدن روزافزون فرهنگ مقدس حجاب و عفاف نیازمند حرکت های مستمر فرهنگی و تبلیغات همه جانبه ارزش ها و محاسن ماندگار این دستور وحیانی است.
 برخی از پزشکان متخصص و فوق تخصص با عنوان ویزیت و مشاوره و بدون صرف زمان خاصی  حدود صد هزار تومان بیشتر  از نرخ  مصوب از بیماران دریافت می‌کنند. آیا مجوز قانونی برای این کار وجود دارد؟
 عزیزان هموطن اگر می خواهید سلامت بمانید و پول تان خرج دارو درمان نشود   سیگار و قلیان و نوشابه و شب بیداری غیرضروری را تعطیل کنید و اهل معنویت و خوش اخلاق باشید.
  با دعای خیر برای شما. چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را انجام نمی‌دهند؟چرا یارانه اقشار کم درآمد را زیاد نمی کنند؟ 
 کرایه اتوبوس های شهری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه، از ‌۲۳۰۰ تومان ناگهان به ۳۰۰۰ تومان در روزهای جمعه و تعطیلات افزایش یافته است و این درحالی است که کرایه اتوبوس و مترو برای بازنشستگان دارای کارت منزلت شهروندی که نیم بها بود مدتی است به طور کامل دریافت و از کارت منزلت آن ها کسر می شود. چرا؟ 
 جناب آقای پزشکیان رئیس جمهور محترم وضع حجاب برخی خانم ها در جامعه خیلی اسفبار است! کاری بکنید.