printlogo


حرف مردم

  یک جای کار می لنگد! با اپلیکیشن خراسان که وارد می شوی فقط صفحات اصلی روزنامه قابل مشاهده است و خبری از صفحات زندگی سلام و خراسان رضوی نیست.تازه روی مطلب که کلیک می کنی، مطلب نمایش داده می شود ولی عکس‌های خبری داخل آن ناقص نمایش داده می شود.
 چرا قبلا هرکسی که بازنشسته می شد حق نداشت بره سرکار خصوصا تامین اجتماعی ها و ... ولی حالا اکثر بازنشسته ها چندشغله اند ولی از طرفی بیکاری زیاد است.
 اخبار ضد و نقیض همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی که هر روز در اینترنت و جاهای دیگر مرتب و هر روز درج می شود، به صورت یک سرگرمی همه روزه و شوخی بی مزه و طنز دایمی برای عادی سازی این امر مهم و دلخوشی موقتی و خاموش کردن صدای معترضان درآمده است و بی تفاوتی و مسئولیت ناپذیری و بی برنامگی و بی عرضگی و بی لیاقتی بعضی مسئولان مربوط و دست اندرکاران ناتوان این امر مهم و حیاتی برای بازنشستگان محترم و عزیز خانواده ها را می رساند.
 قابل توجه سرداررادان و قوه قضاییه، بی  نظم ترین کشور در دنیا ایران است. شما رانندگی موتورسواران و ماشین سواران را در سطح کشور ببینید هیچ قانونی را رعایت نمی کنند.
 در شهرک حجت آباد جاده کنه بیست و شهرک شهید رجایی و باهنر اکثراً نه گواهی‌نامه موتور سیکلت دارند نه ماشین. همه هم اتباع خارجی! 
 چرا طرح اگو را در شهرک حجت آباد جاده کنه بیست را اجرا نمی کنید.
 چرا نیروی انتظامی مواد فروشان اروند 64 در شهرک شهید رجایی را جمع نمی کند؟
 در روز روشن کامپیوتر و باتری های ماشین های مردم را در روبه روی پایانه قدیر وسطح شهرسرقت می کنند. این امنیت است !
 رسالت 27 در چهارراه برق همه خانه ها را افغانستانی ها خریدن! قابل توجه سردار رادان. 
 شرکت برق در شهرک حجت آباد جاده کنه بیست پول برق را دو مرتبه از مردم می گیرد یک دفعه علل حساب و یکی دیگر غیر علل حساب. لطفاً شرکت برق توضیح دهید تا مردم متوجه گرانی صد در صد بشوند.
برای دکتر... وقت می خوام می گن اول پیش دکتر ... برو اگر لازم شد بعد وقت می دیم. این هم  نوعی بازاریابی است.
 نظارتی بر موج های آبی هست؟ یعنی اگر هر تعداد اومدن گنجایش داره ما که رفتیم این قدر جمعیت اومده بود که پولمون حروم شد! تو جکوزی جا نبود پاتو بذاری! آیا بهداشت رسیدگی و دقت می کنه؟
  مادرم همیشه ۱۶ هر ماه حقوق از سازمان تامین اجتماعی می‌گرفت ولی هنوز واریز نکردن. مردم و مادرم هزارتا گرفتاری دارن. چرا حقوق مادرم را سرموقع نمی دن؟ مادرم نیاز به پرستار و ویلچر دارد. و این که یک میلیون تومان متناسب سازی را هنوز واریز نکردن.
 ایستگاه اتوبوسی در نبش خیابان عبادی95قرار دارد که همیشه چند ماشین جای این ایستگاه را اشغال کرده است و اتوبوس ها به ناچار وسط خیابان توقف می کنند که باعث راه بندان می شود و مسافر نیز در خطر قرار می گیرد.  لطفا رسیدگی شود.
 خدا رو شکر استاندار جدید اومد! جناب استاندار جدید لطفا تمام کم و کاستی و سهل انگاری های قبلی رو جبران کنین. آقای نظری فرمانده و سردار خوبی بودند ولی برای استانداری مفید نبود.
 وقتی بنا بر حس مسئولیت پذیری به اشتباه عوارض نوسازی منزل قبلی را که فروخته ام، پرداخت کرده ام حال که به شهرداری مراجعه می کنم، با جواب غیرمنطقی برای برگشت وجه ام  مواجه می شوم، ترجیح می دهم پس از این من هم برای پرداخت عوارض نوسازی و سایر مطالبات شهرداری مثل خیلی ها اقدامی نداشته باشم.
 خجالت آور است صد رحمت  به گداهای سامره! هر اداره می‌روى براى کارى که وظیفه خودشان است تقاضاى وجه و کارت بانکى می کنند یا حواله به دفاتر پیشخوان می دهند حتى براى یک برگ کاغذ!