printlogo


حرف مردم

 سخنگوی دولت خانم مهاجرانی: اگرمی خواهیم سرمایه اجتماعی افزایش یابد باید گروه های مختلف(؟!) را به رسمیت بشناسیم! سوال اول مگر به رسمیت شناخته نمی شوند؟ سوال دوم منظور کدام گروه های مختلف هستند! جمع  کودتاچیان سال88 ! گروه های موافق و پیشنهاد دهنده با تحریم مردم ایران! حامیان جنبش زن، زندگی، آزادی و موافق برخورد نکردن با پوشش غیرشرعی!
  کاش مانند قدیم‌ خانه ها ویلایی بود و مسافری که اومده بود مشهد می گفت این جا چقدر ساخت و سازهای بی رویه شده، خانه های کبریتی و گفت دلم‌ گرفت!‌ شما چطور در خانه های آپارتمانی که نور خورشید نیست یا کم‌ هست زندگی می کنید؟ بچه ها کجا بدوند و بازی  و دوچرخه سواری کنند و آفتاب بخورند؟ شنیدم مد شده  در آپارتمان ها بعضی ها سگ‌ دارند که باعث برهم‌زدن‌ آرامش ساکنین است و گفت در روستا آرامشی هست که این جا نیست. دیدن ستارگان ‌در شب صدای جیرجیرک ‌ها و روزها صدای خوش پرندگان و خروس های آوازه خوان با صدای دلپذیر آب در جوی روان که زندگی این جا معنا داره نه در شهر های پر از خودرو که به تازگی موتور هم زیاد دیده می شه و آلودگی هوا و خیابان های شلوغ و سرسام‌آور که ‌مترو رفتیم و برگشتیم !
 با کاهش نسبی دمای هوا رسیدگی به درختان نباید کمرنگ شود. هم از نظر آبیاری، هم درست کردن چاله های آبخوری، هم هرس کردن و ...
   به خاطر برخورد بسیار صمیمانه و دلسوزانه از کلیه کادر غسالخانه شهرستان شیروان اعم از اداری و غیراداری و همچنین رانندگان آمبولانس‌های آن بخش کمال تشکر و قدردانی را داریم. اجرتان با خداوند منان. همیشه مستدام باشید.
 بحران ‌اصلی ‌کشور آب ‌است‌ و قنات‌ها شاهکار ایرانی، از قرن‌ها قبل‌ آب‌ مناطق ‌کویری ‌را تأمین ‌می‌کرده‌ و باید در یک ‌ردیف ‌بودجه ‌امسال‌، اعتبارات‌ بلاعوض‌ قنات‌ها‌ و آب‌رسانی ‌روستاها در قالب ‌طرح ‌بزرگ ‌ملی‌ بیاید تا مشکلات ‌اورژانسی ‌آب‌ کشاورزان ‌کم ‌شود؛ زیرا علت ‌اصلی ‌مهاجرت ‌از روستا و حاشیه‌نشینی‌،کاهش ‌بودجه ‌قنات‌ و بی‌آبی ‌است.
 از روز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ مردم از خواندن روزنامه ها از طریق گوشی و رایانه محروم شدند! چون دوست دشمن است شکایت کجا برم!
  حضور این حجم زیاد  اتباع غیر مجاز کشور افغانستان در ایران به‌ویژه  تردد و ورود غیر مجاز چندباره و مجدد آن ها پس از طرد از کشور، بیانگر نقصان بزرگی در مرزهای شرقی کشور است که باید فکری برای آن کرد و در امور مرز و مرزبانی باید تجدید نظر شود. چرا اتباع کشور افغانستان قادر به ورود به کشور ترکمنستان نیستند؟مشکل کجاست؟ 
  از ریاست محترم اصناف و اتحادیه بجنورد خواهشمندیم سری به سوپرمارکت کوچه پس کوچه های شیروان بزنید. کلا ظاهر مغازه میوه فروشیه تا سوپرمارکت،کجای دنیا سوپرمارکت موز یا سیب و گلابی می فروشه؟ فکری کنید.
 آقای رئیس جمهور  وفاق را  کجا جست وجو کنیم؟ بنده مددجو ی کمیته امداد هستم 5 ماه قبل تقاضای وام 10 میلیون ضروری اورژانسی کردم تاکنون جوابی و نتیجه ای ند اشته.
 شرب خمر حرام است. جالب است کسانی که بر اثر این کارحرام مسموم می شوند گله و شکایت دارند که چرا شرابی که  خورده اند خالص نبوده و مسموم شده اند. خود کرده را تدبیر نیست !
 بسیارند اتباع بیگانه ای که کودکان خردسال خود را در ایران بدون هیچ گونه امکاناتی رها می کنند و از ایران برای همیشه می روند. دولت جلوی این گونه ازدواج‌های مشکل ساز را بگیرد.
 به عنوان بازنشسته فرهنگی و رزمنده امیدوارم همسان سازی با شاغلان را درست و دقیق اجرا کنن وگرنه با یک یا دو میلیون افزایش دردی دوا نمی شه! خدا کنه مجریانی که احکام را می‌زنن دلسوز بازنشستگان باشن.
پزشکیان تحمل اعتراض یک کارمند از وضع و معیشت و نابرابری را نداشت.
 استامر نخست وزیرکشوراستعمارگر انگلیس خبیث مثل بقیه سیاسیون فاسدش گفته اقدام نظامی ایران به اسرائیل را محکوم می کنیم! خدا رو شکر با این افاضات لذتش برامون بیشتر شد. بسوزید!
  گویا اگر هر روز تصاویر کودکان شهید شده در فلسطین در رسانه های داخلی و خارجی منتشر شود از دامنه تا آرامی و جنایات صهیونیست ها کاسته می شود. این صحنه ها باید منتشر شوند تا کاهش یابند.
 خوب است که آقای استاندار اعلام کنن که کسی در روزنامه ها پیام تبریک چاپ نکند.
 سلام خراسان عزیز، ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما روز 22 مهر پر از اشتباهات تایپی بود.
 حسن انتخاب استاندار محترم خراسان رضوی را تبریک می گوییم و آن را به فال نیک می گیریم. همه خدمات یک طرف و اهتمام به امور دینی و فرهنگی که موجبات اضمحلال رذایل و مفاسد اخلاقی و اجتماعی شود یک طرف دیگر. با آرزوی توفیقات الهی.
 متاسفانه باغ ملی فریمان با آن زیبایی اش شده پاتوق خلافکار و روز روشن مواد خرید و فروش می کنند.
 شایسته مشهد مقدس نیست گزارش ها و مشاهدات مبنی بر این همه کیف قاپی و حوادث ناگوار و اعتیاد و دیدن سرقت کابل های مخابرات!