printlogo


حرف مردم

  طبق مصوبات برنامه هفتم توسعه رشد اقتصادی کشور 8 درصد در نظر گرفته شده است. تحقق این امر نیاز به جذب سالانه صد میلیارد دلار سرمایه از منابع داخلی و خارجی دارد. در حالی که میزان جذب سرمایه خارجی در سال ها قبل بیش از چند میلیارد نبوده است. حال با توجه به  رغبت نداشتن سرمایه گذاران داخلی و خارجی این امر به چه صورت امکان پذیراست؟ امید است مسئولان اقتصادی کشور با حضور در رسانه ملی به ابهامات پاسخ گویند.
 با سلام، با این اپلیکیشن جدیدتون روی اعصاب هستید! ترجیح می‌دم لغو کنم.
 روز ۲۳ مهر بعد از خوندن در امتداد تاریکی دو ساعت برای داشتن این بچه های عاقل خدا روشکر کردم.
 استاندار محترم خراسان رضوی بیشتر مشکلات خراسان رضوی از بیرون استان است. مرزهای استان باید مسدود شود تا مشکلات مختلف حل شود.
 بحران حاشیه نشینی در کلان‌شهرهای ایران مخصوصا مشهد نیاز به بررسی و مطالعه دارد تا این بحران بزرگ ملی مهار شود. یک کار گروهی و ملی لازم دارد که هر روز بیشتر نشود و آسیب های اجتماعی حاشیه نشینی هم مهار شود.
 با سلام و احترام خدمت جانشین محترم فراجای استان خراسان رضوی، مجازات‌ها برای سارقان خشن و گوشی قاپ ها و زورگیرها باید سخت و بازدارنده و عبرت آموز برای همیشه باشد.
 جاده سبزوار به نیشابور یک جاده ملی و بین المللی است. بر اثرتردد ماشین آلات سنگین دچار آسیب های زیادی شده است و به یک خط اضافه احتیاج دارد که تردد کامیون ها از سمت راست انجام شود. 
 خراسانا! نسخه ‌الکترونیکی‌ات این‌روزها چقدر ضعیف‌ و بی‌کیفیت‌ شده!
 فراهم کردن بستراشتغال وعرصه خوداشتغالی برای جوانان و بیکاران جامعه یکی از مصادیق اصلی تحقق شعار امسال در مشارکت مردم است.
 امید و انتظار است حمایت دولت محترم از حجاب و عفاف در صدر برنامه هایشان باشد.
 مدیران عوض می شوند، استاندار خراسان رضوی هم عوض شد. ای کاش با عوض شدن مدیران مشکلات اصلی و مزمن استان خراسان رضوی مثل بحران حاشیه نشینی بحران اتباع غیرمجاز بحران اعتیاد و مجرمان سابقه دار هم حل شود.
 اگر دستگاه قضایی جلوی ناامنی و سرقت را بگیرد، اعتیاد را کلا ریشه کن کند، امنیت کامل در جامعه حاکم باشد، همه ملت ایران راضی و خوشحال خواهند شد.
 با برخورداری استان خراسان رضوی از جاذبه های گردشگری در جای جای این استان پهناور زمینه رشد و توسعه استان آماده است اما زیر ساخت ها مثل راه و جاده ها خیلی ضعیف است.
خراسان عزیز در گزارش منطقه در «ساعت صفر»؟ اسرائیل را کشور نامیدی،از تو بعید بود!
پاسخ خراسان:مخاطب گرامی، درگزارش بارها از واژه" اراضی اشغالی" و "رژیم صهیونیستی" برای دولت منفور وجنایتکار صهیونی استفاده شده است، ضمن تشکر از دقت نظر و عذرخواهی،طبیعتا این اشتباه نیز سهوی رخ داده است
 برای کاهش تخلفات حادثه ساز و تصادفات در جاده های اصلی و فرعی پرحادثه کشور حضور فعال گشت های پلیس راه از ضرورت های امنیت جاده هاست.
 برگزاری بسیار خوب جشنواره گردوی روستای زرقان شهرستان جغتای نتیجه زحمات مدیران، معاونان کارشناسان و کارکنان میراث فرهنگی خراسان رضوی است که شایسته تقدیر هستند.
 سلام خراسان. اگر تصمیم به توقف واردات برنج خارجی گرفته شود، فاجعه ای رخ خواهد داد که طبقه متوسط جامعه چوبش را خواهند خورد. برنج خارجی الان حداکثر کیلویی ۷۵ تومان است اگر معادل آن برنج ایرانی بخریم نیم دانه باید خرید کنیم که برنج ایرانی قد نمی کشد ولی خارجی ۳ برابر ایرانی قد می‌کشد و برای خانواده‌های پرجمعیت عالی است .