printlogo


شیخ نعیم قاسم  :منتظر نبرد تن‌به‌تن هستیم

 ​​​​​​​گروه بین الملل-ساکنان حیفا شب های سختی را زیر بارش رگبار موشکی و پهپادی حزب‌ا... سپری می کنند. عملیات های سریالی حزب ا... به سران متوهم صهیونیستی و دیگر ناظران تحولات جنگ لبنان و رژیم  ثابت کرد که حزب ا...نه تنها  توانسته کاملاً از شوک اولیه فقدان سید حسن خارج شود و جایگزینی‌های مدیریتی در حوزه سازمانی ومیدانی به خوبی انجام شده بلکه اکنون حتی برخلاف گمانه صهیونیست‌ها به لاک دفاعی فرونرفته وبه فاز تهاجمی ورود کرده است.دیروز نیز سومین سخنرانی شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب ا... لبنان از زمان شهادت سید حسن نصرا... انجام شد که گزیده ای از آن را در ادامه می خوانید:
 *لبنان در دایره پروژه توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی درمنطقه قراردارد. برهمین مبنا حمایت ما از فلسطین، حمایت از حق است چون آن ها صاحبان حق درسرزمین خود هستند.
 *ما با خطرخاورمیانه جدید به شیوه آمریکایی صهیونیستی مواجه هستیم.ما خواهان آتش‌بس درغزه شدیم تا حملات علیه اسرائیل را متوقف کنیم. مقاومت ما مشروع و دفاعی است و هدف مخالفت با اشغالگری وآزادسازی سرزمین است.
 *حمایت از فلسطین مایه افتخار ایران است که همه توان خود را برای تقویت جایگاه فلسطین به کار گرفته است.هر نقطه از اراضی اشغالی را می‌توانیم هدف قرار دهیم و خودمان نقطه مناسب را انتخاب می‌کنیم. همان طور که سید ما می‌خواست موشک‌های مقاومت به حیفا و تل آویورسیده است. جنگ ادامه پیدا کند شهرک های غیرقابل سکونت بیشتر خواهد شد.
* درست است که هدف قرار دادن رهبران مقاومت و در صدر آن ها دبیرکل شهید و بزرگ حزب ا...، رخدادی سخت و دشوار است و صهیونیست‌ها در کنار آن در صدد ضربه زدن به زیرساخت‌های اساسی لبنان هستند، اما هنوز حتی از گام اول هم عبور نکرده اند.
*منتظر نبرد تن‌به‌تن هستیم. مقاومت ارتش رژیم‌صهیونیستی را از پای درآورده است. اسرائیل در هفته اول بیش از ۱۵۰ مجروح بر جای گذاشته و به این مسئله نیز اعتراف کرده است.