printlogo


بحران در اردوگاه «صدرا»
علی ترابی

​​​​​​​  بازی های لیگ برتر والیبال کشور در حالی به هفته چهارم رسیده است که اوضاع اردوگاه تنها نماینده والیبال خراسان رضوی اصلا خوب نیست؛ شرایطی بحرانی که وضعیت تیم را به هم ریخته و بازیکنان تمرکز لازم را در میدان مسابقه ندارند. تاکنون سه هفته از مسابقات گذشته و تیم سپهر صدرای مشهد هنوز درگیر ابتدایی ترین مشکلات باشگاه است.اوضاع به حدی به هم ریخته که بازیکنان تاکنون چند بار اعتصاب کردند و حتی تمایلی برای مسابقه هم ندارند.متاسفانه نماینده های لیگ برتری خراسان رضوی آن هم در رشته های مختلف همیشه درگیر حاشیه و مشکلات ریز و درشتی هستند که تمرکز لازم فنی را در مسابقات ندارند. حالا این شرایط برای باشگاه لیگ برتری سپهر صدرا به وجود آمده است و خبرهای ناخوشایندی از اردوگاه این تیم شنیده می شود که اگر مسئولان و مدیران ارشد استان پای کار نیایند، خطر کنار رفتن این نماینده والیبال استان از گردونه رقابت ها، آن را تهدید می کند.
شنیده های خبرنگار ما حاکی است که شرایط تیم نگران کننده است و از حد نرمالش هم رد شده است. اگر تاکنون بازیکنان در سه مسابقه گذشته حاضر شده اند فقط و فقط به خاطر شخصیت امیر حسینی سرمربی تیم است که با مشکلات کنار آمده اند. اما الان کار به جایی رسیده که بازیکنان تمرکز لازم برای تمرین و مسابقه را ندارند. حتی شنیده ها حاکی است که بازیکنان لباس تمرینی مناسب و کیفیت لازم برای یک تیم لیگ برتری را هم ندارند. یک سری حواشی پیرامون تیم وجود دارد که باعث چالش های زیادی شده و همین مسئله شرایط فوق بحرانی را برای نماینده والیبال استان به وجود آورده است. لذا در چنین شرایطی از مسئولان استان همچون استاندار، فرماندار، نماینده های مجلس و ... که برای میزبانی فوتبال سنگ تمام گذاشتند، انتظار می رود حالا به داد این تیم نیز برسند. شنیده شده در بازی قبلی که در گرگان به میدان رفته اند، بازیکنان برای حضور در هتل مشکل داشتند و با پادرمیانی خود بازیکنان مشکل حل و فصل شد. اگر این مسائل ادامه دار باشد، نمی توان به آینده این تیم خوش بین بود. همان طور که امیر حسینی سرمربی تیم چندی پیش به حواشی پیرامون تیم اشاره کرده و گفته بود: «برخی افراد در مشهد کارشکنی می کنند و به دنبال این هستند تا تیم را زمین بزنند.» این بیانگر مشکلات متعددی است که در پشت پرده تیم وجود دارد و توسط برخی افراد اداره می شود که هر چه زودتر باید این اشکال رفع شود. تیم سپهر صدرای مشهد در سه بازی انجام داده فقط شکست خورده و حرفی برای گفتن در مقابل حریفان نداشته است. حالا در قعر جدول جا خوش کرده است و با حواشی مبارزه می کند. این سوال مطرح می شود که چرا شرایط تیم هایی که قرار است برای حضور در لیگ برتر تشکیل شوند بررسی نمی شود که این طور با آبروی والیبال استان بازی نشود.
بازی های هفته چهارم لیگ برتر امروز در شهرهای مختلف برگزار می شود که تنها نماینده استان در مشهد پذیرای مس رفسنجان است که آن تیم هم شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد و فرصت خوبی برای نتیجه گیری نماینده مشهد است که با کمک هواداران پرشور حریف خود را شکست دهد. اما شرایط حاکم در اردوگاه تیم سپهر صدرا اصلا خوب نیست و بازیکنان انگیزه ای برای همراهی تیم ندارند. هنوز باشگاه به تعهدات خود در قبال پرداخت قراردادها عمل نکرده و همین مسئله دل نگرانی زیادی را به وجود آورده است. هر چند که چند روز قبل مدیر کل ورزش و جوانان در محل تمرین حضور یافت و قول هایی برای حل مشکلات ارائه کرد اما این حرف ها هنوز به طور کامل اجرایی نشده و مشکلات از حد خودش فراتر رفته است. اگر تیم والیبال مشهد امروز نتواند نتیجه قابل قبولی بگیرد معادله وضعیت بحرانی این تیم پیچیده تر می شود.