printlogo


ضرب و شتم عوامل اورژانس 115 کاشمر حین خدمت 
مهدیان

 مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از ضرب و شتم عوامل اورژانس 115 این شهرستان در حین خدمت خبر داد و گفت: حوالی ساعت 44 دقیقه بامداد جمعه 27مهرماه، با اعلام گزارشی مبنی بر مصدومیت چند نفر در نزاعی در یکی از خیابان‌های شهر کاشمر به مرکز ۱۱۵ اورژانس، بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
 محمد جواد یزدانی افزود: زمانی که کارشناسان اورژانس پس از انجام خدمات اولیه در حال انتقال سه مصدوم این نزاع به بیمارستان بودند، یکی از این مصدومان شروع به فحاشی کرد و در ادامه هر سه مصدوم در داخل آمبولانس با کارشناسان اورژانس درگیری فیزیکی پیدا کردند. 
وی با بیان این که در جریان این درگیری 2 نیروی اورژانس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که منجر به جراحت یکی از آن ها و پاره شدن لباس نیروی دیگر اورژانس شد، خاطر نشان کرد: با اطلاع مرکز اورژانس، بلافاصله تیم دیگری از نیروهای امدادی اورژانس به محل اعزام شدند و مصدومان نزاع به همراه همکار اورژانس را به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) منتقل کردند. 
مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با اشاره به این که یکی از مصدومان در محل اورژانس بیمارستان متواری شد، بیان کرد: دو مصدوم دیگر پس از دریافت خدمات درمانی، به دلیل ضرب و شتم عوامل اورژانس 115، توسط نیروی انتظامی بازداشت شدند.