printlogo


واکنش ستاره‌های سینما به شهادت سربازان وطن


​​​​​​​پرویز پرستویی، رضا کیانیان، نوید محمدزاده، سارا بهرامی، حامد بهداد و... با انتشار تصاویری، یاد و خاطره شهدای ارتش را گرامی داشتند
بازیگران و چهره‌های مشهور پس از مشخص شدن اسامی شهدای اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران با انتشار پیام‌هایی با خانواده این شهدای عزیز همدردی کردند و سال‌ها مجاهدت و ایمان و وطن‌دوستی آن ها را گرامی داشتند.
به گزارش ایرنا، پرویز پرستویی، نوید محمدزاده، محسن تنابنده، بهرنگ علوی، حامد بهداد، مجید صالحی، عباس جمشیدی‌فر، هومن حاجی عبداللهی، داریوش فرضیایی و سارا بهرامی تصاویر شهدای ارتش را منتشر کردند. میلاد کی مرام، مهران غفوریان و فرزاد حسنی هم با انتشار طرح‌های گرافیکی با موضوع فداکاری این شهدا، نام و یادشان را گرامی داشتند. سوگل طهماسبی، بیژن بنفشه‌خواه، علی مسعودی و روزبه حصاری نیز از جمله هنرمندانی بودند که با انتشار تصویر و یادداشت و دلنوشته در فضای مجازی به این جنایت واکنش نشان دادند.
رضا کیانیان با انتشار عکسی از نقشه ایران به رنگ سبز و مقایسه آن با سرزمین‌های اشغالی با عنوان «ما از آغاز تاریخ اینجا بودیم، شما کی آمدید؟»، نوشت: «ما از ابتدای تاریخ این جا بوده‌ایم؛ «ایران بانو» بودیم، بزرگ شدیم، کوچک شدیم، بر ما تاختند، بردند. فرهنگ ما را دزدیدند، اما هر که آمد نتوانست ما را شکل خودش کند. آن ها شکل ما شدند چون ما بودیم، هستیم و خواهیم بود.»
در پی حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونی در بامداد شنبه پنجم آبان ۱۴۰۳، شهیدان سرگرد سجاد منصوری و استوار مهدی نقوی دو نفر از کارکنان ارتش که در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی مجروح شده بودند، عصر روز شنبه به یاران شهید خود پیوستند.
شهیدان والامقام سرگرد حمزه جهاندیده و استوار محمد مهدی شاهرخی‌فر از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز بامداد شنبه حین مقابله با پرتابه‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسیده بودند.