printlogo


حرف مردم  37009111 051   2000999     09033337010

ستون «حرف مردم» انعكاس دهنده صادق حرف‌های شماست.
 چرا هر سال اوضاع اقتصادی مردم بدتر می شود؟ زندگی مردم سخت تر می‌شود. مسئولان کشوری چرا کاری برای مردم نمی کنید؟
 از دکتر ضیایی پرور بپرسید اگه یک شهروند خبرنگار شاهد اتفاقی بود وآن را دقیق و درست منتشر کرد اما به مذاق برخی خوش نیامد و او را تهدید کردند، تکلیف چیه؟
 اسرائیل کلی امتیاز از آمریکا گرفت تا یک پاسخ برای تبلیغات داخلی خودش به ایران داد. به نظرم وقتشه که ایران هم قوی‌تر از قبل کلی شاخ و شونه بکشه و در مقابل عدم پاسخ به اسرائیل امتیازات خوبی از کشورهای عربی و آمریکا بگیره مثل پایان جنگ لبنان و غزه فروش نفت و آزادسازی دارایی های ایران.
 ان شاءا... سایه رهبر عزیزمون سال های سال بر سرما باشه. الهی آمین. (دختری از دیار قوچان)
 چرا این همه درخصوص اجرای همسان سازی حقوق به بازنشستگان عزیز دروغ می گویند؟
 خیلی دوست داشتم منم طلا داشتم تا به عنوان یه دختر به جبهه مقاومت کمک می کردم.
 جمهوری اسلامی ایران در زمان دفاع مقدس در وضعیتی که تجهیزات نظامی پیشرفته ای نداشت با تکیه برقدرت لایزال و بی بدیل الهی و دین و ایمان به حمدلله ذره ای زانو خم نکرد. به طور قطع و یقین امروزه هم قادرخواهد بود شر اسرائیل متجاوز و نسل کش را زایل کند.
  اگر باغچه های داخل شهرها و غیره که چمن طبیعی ندارد و خاک های باغچه ها سطح تقریبا قابل ملاحظه ای دارند برای ممانعت از ایجاد گردوخاک و هدرشدن خاک های باغچه و مخصوصا زیباتر شدن شهرها داخل آن باغچه ها چمن مصنوعی استفاده شود، معایب فوق رفع می گردد. همچنین خاک های جارو شده به داخل چاله ای در باغچه منتقل شود و خاک ها هدر نرود. 
 کشورهای منطقه باید بدون اغماض و با قاطعیت نیروی های آمریکایی خاک خودشان را به سرعت اخراج تا فضای منطقه بیش از این دچار تنش نشود.
 ما خیالمون از امنیت آسمان کشور عزیزمون ایران راحته.  با وجود شما نیروهای مسلح ارتش سپاه بسیج و مرزبانان پرتلاش، خدا قوت و خسته نباشید به پدافند هوایی عزیزان. خداقوت یاعلی.
 این رژیم کودک کش و درنده و وحشی را چنان باید بزنند و چنان باید بکوبند که هفت پشت جدش بیاد جلوی چشم کورش.
  در نیمه شب اولین ساعات روز شنبه پنجم آبان ماه دیدیم که با آن همه جار و جنجال و تهدید کردن ایران به تلافی توسط دشمن صهیونیستی اسرائیل، مردم شجاع و سلحشور ایران این حملات کور و مذبوحانه را به یک شوخی مسخره و کودکانه تلقی می کنند که فقط مصرف داخلی برای ساکت کردن افکار عمومی خودشان در اسرائیل و مردم کنجکاو و ماجراجوی جهان دارد.
 دولت و مجلس به مردم رسیدگی کنید. اکثر مردم در فشار اقتصادی هستند. آستانه تحمل مردم خیلی پایین آمده دنبال دعوا و درگیری هستند. نزاع زیاد شده و مردم اعصاب ندارند از این همه فشار و گرانی.
 به خانواده ها آموزش دهید که روح و روان فرزندان را تخریب نکنند. چه با بی‌توجهی چه با خشونت و هزار روش تربیتی غلط و تخریب کننده که این نوع فرزندان دچار ده‌ها نوع آسیب روانی می شوند.
 رواج بدحجابی(مغرضانه یا غیرمغرضانه) بیشتر در فضای مجازی و فیلم و سریال‌های خانگی جلوه گر است. غیرت دینی و انسانی حکم می کند ضمن تماشا نکردن برای حذف متون و صحنه های دارای تاثیرهای منفی اقدام شود.
 در قدرت پدافندی ایران که هیچ شکی نیست اما باید جواب دندان شکنی به این غلط صهیونیست وحشی بدهیم تا دوباره در همین حد هم هوس تعرض به حریم امنیت ما نکند.
 دوستان عزیزی که به طور مداوم از افزایش قیمت لبنیات و حبوبات و سختی معیشت صحبت می کنند مگر نمی دانند که کشور در حال حاضر مواجه با تحریم‌های اقتصادی و کشتیرانی و بانکی و اخیرا هواپیمایی است که دولت را سالانه  با میلیاردها دلارکسری بودجه روبه رو ساخته است؟ این امر موجب افزایش قیمت ارز شده که خرید مواد اولیه برای کارخانجات را افزایش داده و در نتیجه افزایش قیمت کالاها را به دنبال دارد. چه خوب است واقع بین باشیم.
 بعضی از بانک ها  از ترفندهای عجیبی برای فرار از سود دهی به حساب مشتریان به نفع خود استفاده می کنند. به این ترتیب که اگر مشتری دارنده حساب در همان بانک‌، درتراکنش های روزانه در طول ماه، میلیون ها تومان پول جابه جا کرده و به اصطلاح خودشان بارها تراکنش و سپس موجودی قابل توجهی داشته باشند، به کمترین موجودی طی آن یک ماه که به هرحال اجتناب ناپذیر است پول می دهند! چرا بانک مرکزی به این موضوع ناعادلانه ورود و رسیدگی نمی‌کنند؟! 
 مهم ترین کاری که باید وزارت جهاد کشاورزی انجام دهد خودکفایی در تولید خوراک دام و طیور و آبزیان است با کیفیت بالا و قیمت کم که برای تولید دامداران و مرغداران به صرفه باشد.
 سازمان حمایت از حیوانات وحشی از ارسال فرم عضویت برای رژیم صهیونیستی خبر داد!
 اسرائیل فرزند نامشروع آمریکاست و هیچ غلطی نمی تواند بکند .
 حملات جنایتکارانه رژیم منفور و زبون صهیونیستی با پاسخ کوبنده و قاطع همراه است. سران این رژیم خودشان اجازه واردکردن مشت وسیلی مقتدرانه به دهانشان را صادر کردند.
 دستگاه قضایی کشور به کسانی که شیشه و کریستال می فروشند رحم نکنید این ها قاتل جوانان ایران هستند.
 مجرمین سابقه دار اگر 30 سال در زندان باشند، فقط 30 دقیقه آزاد باشند به مردم حمله می کنند. قوه قضاییه کار اساسی کند تا امنیت جامعه هم حفظ شود.
 همه در ایران قبل از انتخابات حرف های قشنگ می زنند. صحبت از ارزانی می‌کنند. از فشار بر مردم می گویند بعدکه انتخاب شدند خودشان بر طبل گرانی می کوبند.
 نمایندگان مردم استان خراسان در مجلس شورای اسلامی شما که لایحه بودجه را تصویب می کنید سهم استان خراسان رضوی را نباید کمتر از استان های کوچک‌تر تصویب کنید.
 جمعیت کلان‌شهرها را زیاد نکنید تا ترافیک زیاد نشود. مصرف بنزین هم زیاد نشود یک مسیر ۱۰ کیلومتری در مشهد بالای یک ساعت زمان می برد چند سال قبل کمتر از15 دقیقه این مسیر طی می شد.
 مجلس شورای اسلامی دولت وزارت صنعت معدن تجارت و خودروسازان را ملزم کند که خودروهای کم مصرف تولید کنند تا مصرف بنزین به یک دهم فعلی برسد نه این که مصرف بنزین زیاد باشد.