حرف مردم

نویسنده:

مترجم:

 مسئولانی که مردم را تشویق به فرزندآوری می کنید، بدانید وآگاه باشید که این فرزندان برق می خواهند الان برای همین جمعیت موجود برق نداریم بروید نیروگاه برق بسازید که برق کم نیاریم.
 مرزبانی های شرق کشور را تقویت کنید پاسگاه های مرزی را در شرق کشور افزایش دهید مجازات های تجاوز مرزی به خاک ایران را افزایش دهید تا ایران در امنیت باشد.
 در جاده های پرتصادف و پرتلفات خراسان رضوی که تردد زیادی هم دارند بایستی حضور و نظارت پلیس راه افزایش پیدا کند . در کنار آن هم باید نقاط حادثه خیز جاده اصلاح شود .
 خراسان لطفا به وظیفه اجتماعی خودت عمل کن. چرا صندوق دولتی بیماران خاص و سرطانی مشهد این همه در پرداخت مبالغ بیماران تاخیر می کند اسناد  تحویلی خرداد را با این که به ماه آبان هم رسیدیم هنوز پرداخت نکرده؟
  با سپاس از جناب آقای انصاری معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری در خصوص مساعدت با حق رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته نیمه دوم سال ۱۴۰۰ از ایشان تسریع در اجرایی کردن این موضوع پس ازگذشت مدت ها انتظار داریم.
 بهبود وضع معیشتی مردم، حلال و راهگشای مشکلات دیگراست. مسئولان محترم هم وغمشان رفع موانع معیشت باشدتا آن ها در زمینه های دیگر موفقیت های بیشتری کسب کنند.
 پلیس راه کشور با تخلفات حادثه ساز در راه های اصلی و فرعی کشور برخورد شدیدتری داشته باشد مثل سرعت های زیاد و سبقت های غیر مجاز  تا جاده ها امن شود.
  کلوخ انداز را پاداش سنگ است، به نظر می رسد که باید برد موشک های ایران مقداری افزایش یابد تا اروپایی ها هم مقداری سایه ترس و اضطراب را تحربه کنند.
  شاید وقت آن رسیده باشد که ما هم با صدای بلند موضوع بازگشت بحرین را به خاک وطن پیگیری کنیم تا شاید امارات و اعراب حاشیه خلیج فارس دهان شان را ببندند.
 توی کوچه های خیابان شادی یا همون شهرک طالقانی، در روزهای تعطیل آهن کشی و ساخت و سازهای غیر مجاز انجام می دن و مزاحمت های زیادی برای مردم ایجاد می کنن. چرا شهرداری اقدامی نمی کند؟ ساخت و ساز بیش از تراکم و تبدیل پارکینگ به مسکونی نمونه ای از این خلاف هاست.
10 شماره آخر