حرف مردم

 37009111 051   2000999     09033337010

ستون «حرف مردم» انعكاس دهنده صادق حرف‌های شماست.

نویسنده:

مترجم:

اگر می‌خواهید آمار جرم و جنایت درکشورمان ایران کم شود، مواد مخدر را ریشه کن کنید، مجازات‌ها را افزایش دهید.
خریدهای اینترنتی، به خصوص اجناس و کالاهایی که از طریق تماشای تبلیغات ماهواره‌ای تلویزیون‌های فارسی زبان و پربیننده سفارش داده می‌شوند و از طریق پست و پرداخت درمنزل به متقاضی ساده دل و خوش باور ارسال می‌شوند، اغلب با جنس معرفی و نشان داده شده درتبلیغات دروغین، مانند کفش‌های اسپرت و ورزشی و لوازم خانگی و کالاهای دیگر،تفاوت‌های فاحشی از نظر فرم و اندازه و رنگ و مارک و کیفیت دارند، لذا ضمن هشدار به خریداران، بهتر است شرکت پست و دیگر شرکت‌های موجود در این زمینه از ارسال و تحویل بسته‌هایی که آدرس و هویت فرستنده توسط پست تحقیق و تأیید و تضمین نشده است، جداً خودداری کنند تا ضرر و زیانی متوجه خریداران ناآگاه و بی تجربه و زود باور نشود.
سلام، آیا وقت آن نرسیده تا تمام  رسانه‌های خبری کشورهای اسلامی منطقه، با هم متحد شوند علیه رژیم صهیونیستی؟ 
بعد از اتمام انتخابات قرار بود برنامه‌ها و اقداماتی انجام شود تا کسانی که در انتخابات شرکت نکرده بودند، به آینده امیدوارشوند و با صندوق‌های رای آشتی کنند.لذا امیداست مسئولان محترم برنامه‌هایی در زمینه‌های مختلف برای رضایت مندی مردم تدوین و با حضور درتلویزیون اطلاع رسانی کنند.
از دلایل اصلی افزایش‌ فزاینده مصرف سوخت، گسترش بی رویه شهرها مخصوصا شهر مشهد و بی توجهی به توسعه متناسب قطار شهری است.
به معنای حقیقی کلمه از داشتن چنین رهبری حکیم، فرزانه، شجاع، قاطع، خردمند، مدیر ومدبر و مزین به صفات حسنه فراوان و بی همتا در جوامع بین الملل احساس شور و شعف وصف ناپذیری در دل دارم. عمرشان دراز و تنشان همیشه سلامت. 
مشترک30ساله روزنامه خراسانم، خواستم  ازطریق شما عزیزان و هموطنان عزیزم به مناسبت یکمین سال ترک سیگار به خودم تبریک بگم. پس از چهل سال استعمال سیگارتازه متوجه زندگی سالم بدون سیگار شدم. آرزو می‌کنم جوانان عزیز قدر سلامتی و ریه سالمشون رو بدونن.
نمازجمعۀ بسیارباشکوه و تاریخی تهران به امامت مقام معظم رهبری نمایش اقتدار و شجاعت ایران اسلامی بود به کوری چشم دشمنان و بدخواهان و شایعه پراکنان داخلی و خارجی .
جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، رئیس محترم جمهوری، انتظار مردم از جنابعالی که دارای هوش و بینش بالا و سواد کافی و تحصیلات عالی هستید این است که به مهم ترین نیاز و درخواست مردم عزیزمان گوش فرا دهید و در مورد تثبیت و کاهش قیمت‌های سرسام آور اجناس و کالاها و ارزاق عمومی و مایحتاج روزمره مردم و قوت اصلی روزانه آن‌ها که همان نان است و دیگر مواد غذایی مانند لبنیات و گوشت و مرغ و مواد پروتئینی و میوه که نیاز مهم برای سلامتی و نشاط مردم است و دیگر ضروریات مورد نیاز هموطنان عزیز اقدامات جدی و عاجل و مؤثری انجام دهید و اطلاع رسانی عمومی فرمایید تا مردم به زودی ثمرات مثبت آن را ببینند.
سلام، شرکت‌های جمع آوری کننده بازیافت،برخی اقلام مثل پاکت‌های چندلایه شیروآب میوه‌ها و....... راقبول نمی‌کنند! لذا این زباله هادرظروف جمع آوری که شهرداری گذاشته، ریخته می‌شود و ازاین طریق باجمع آوری زباله گردها،درچرخه بازیافت غیربهداشتی وتهدیدکننده سلامت، قرارمی گیرد. 
رژیم جعلی اسرائیل برای رسیدن به اهداف خود دست به کشتار انسان‌ها می‌زند و ایران همان تجهیزات نظامی او را که با آن انسان‌ها را می‌کشد، هدف قرار می‌دهد؛ این است راز حقانیت ایران و بی حقی آن دشمن بشریت.
بیش از صد سال است زمین چمن طبیعی یا بعداً چمن مصنوعی زمین فوتبال ورزشگاه‌ها و استادیوم‌های فوتبال همین گونه است، با وجود تعداد بسیار زیاد تماشاگران و هواداران این ورزش مفرح و پرهیجان در سراسر جهان و پیشرفت‌های شگرف، اختراعات و ابداعات و نوآوری‌ها در همه زمینه‌ها و مشکلات متعدد چمن زمین بازی ورزشگاه ها، بجاست برای جایگزین کردن پوشش مناسب و استاندارد با چمن‌های فعلی و صد البته با نظر و موافقت فدراسیون‌های جهانی فوتبال، مبتکرین و مخترعین و ابداع کنندگان درتمام کشورها از جمله ایران، برای ساخت نوعی کف پوش با دوام و شبیه چمن استاندارد یا تغییر این سیستم کهن سال دست به کار شوند و از هم اکنون چاره جویی و مبتکرانه اقدام کنند.
10 شماره آخر