حرف مردم

نویسنده:

مترجم:

چرا باغ وحش‌ها رو تعطیل نمی‌کنید؟ برای پول چه بلاهایی سر حیوانات بی‌زبان میارین!!
از زمانی که دولت عوض شده، آموزش و پرورش ما نیروهای قراردادی را خیلی بیشتر از قبل اذیت می‌کند. الان هم احکام ما رو تایید نکرده به بهانه این که باید خرید خدمات بشین و دوباره برید زیر نظر شرکت ها.
رها کردن افراد خلافکار خطرناک در جامعه اشتباهی جبران ناپذیر است، هم امنیت را از بین می‌برند، هم جان و مال مردم را.
7ماه ازسال گذشت، چرا همسان سازی حقوق بازنشستگان را انجام ندادید.خوابیدیا بیدار؟
سلام خسته نباشید. لطفا کارتن خواب‌های شهر نیشابور را جمع کنید.
به لطف خداوند و یاری امام زمان(عج) اسرائیل جنایتکار هر چه سریع تر نابود و دست آمریکای خبیث از منطقه خاورمیانه قطع شود.
در بعضی مشاوران املاک قیمت گذاری‌ها بی حساب و با تکیه بر منافع شخصی است و همین باعث گرانی تدریجی می‌شود.
چرا نسخه الکترونیکی روزنامه این قدر نامنظم چاپ می‌شه؟
سلام.زمانی همه به پزشکان معترض بودند که چرا برای فرار از مالیات در مطبشان دستگاه کارت خوان استفاده نمی‌کنند و پول نقد می‌گیرند، مردم اعتراض و رسانه‌ها پیگیری کردند،مشکل تقریباً حل شد. الان مشکل در صنف طلا،جواهر و سکه است! به هیچ عنوان نمی‌گذارند کارت بکشی! می‌گن از عابر بانک کارت به کارت انتقال بده یا با همراه بانک بفرست، مگه چقدر گیرما میاد که مالیات بدیم؟! قبول هم نکنی،از فروش امتناع می‌کنند.نه اتحادیه طلا پاسخگوست،نه صنعت و معدن و تجارت.
هفته بزرگداشت نیروی انتظامی را با حمایت قاطع قانونی برای مبارزه با خلافکاران و خدمت به مردم پربارتر کنیم.
آقایان مسئولین محترم، جناب آقای ‌پزشکیان، گرانی‌ها و افزایش روزانه قیمت‌ها و حقوق‌های اندک و حداقلی بازنشستگان، دمار از روزگار مردم و این عزیزان بازنشسته در آورده است، لطفاً کاری بکنید، چرا کاری نمی‌کنید واقعاً چرا ؟!
مدتی است که روزنامه خراسان درگوگل عملکردمناسبی ندارد. همه صفحات روزنامه نمی‌آید یابرای مطالعه بازنمی شود. لطفا نحوه مطالعه رااز طریق گوشی همراه به ما آموزش بدهید.
چرا بنزین سوپر کم است؟ خودروی بی کیفیت که می‌دهند، بنزین بی کیفیت هم داخل آن بریزیم؟! لطفا بگذارید همین بنزین سوپر برامون باقی بمونه!
برای چندمین بار از پلیس راهنمایی و رانندگی خواهش می‌کنم به معضل حرکت موتورسیکلت‌ها در پیاده روها رسیدگی کنند. حقیقتا سواره رو گاهی از پیاده رو برای عابر پیاده امن تر است.
10 شماره آخر