حرف مردم

نویسنده:

مترجم:

دروس سخت دبستان خصوصا درس ریاضی، باعث شده تا بعضی ازخانواده‌هاترجیح بدهند فرزندشان بعد از دوره دبستان دیگر ادامه تحصیل ندهد،چون در دوره‌های بعد به مراتب دروس سخت تر است و شوق و شورتحصیل از بچه‌ها گرفته شده است.

خراسان عزیز، دام‌پزشکان در خط مقدم امنیت غذایی مردم هستند خصوصا آن‌هایی که با دام‌های بزرگ که تامین کننده گوشت مردم هستند سر و کار دارند ولی دریغ از یک ذره حمایت نه از سازمان و نه از نظام‌های وابسته. در حقیقت آن‌ها مدت‌هاست که فراموش شده‌اند متاسفانه اکنون دام‌پزشکان در بخش پرندگان زینتی و دام‌های خانگی کوچک مورد توجه هستند در حالی که باید برعکس باشد.

در یکی از محلات کم برخوردار مشهد بیش از یک سال است که تلفن‌ها به علت سرقت کابل قطع است و عجیب این که مخابرات می‌گوید بایدآبونمانتان را پرداخت کنید وگرنه امتیاز تلفن باطل و به دیگری واگذارخواهد شد!

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دست اندرکاران روزنامه خراسان،  هزار بارتا حالا پیام دادم دلیلش چیه که هر روز بایدحوادث استان کرمان را چاپ کنید؟ اینجا خراسانه نه کرمان.

لطفا تمهیداتی اتخاذ فرمایید تا مثل سابق دسترسی به مطالب و محتوای روزنامه وزین خراسان میسر و امکان‌پذیر باشد.

با مشکل شدن برقراری ارتباط اینترنتی با روزنامه قدیمی خراسان امثال بنده حقیر که امکان خرید روزنامه را ندارند مجبورند با آن خداحافظی کنند. ما که به این فراق تمایل نداریم.

متاسفانه چند ساله که بزرگراه پیامبر اعظم به عنوان مهم ترین ورودی شهر مشهد آسفالت مسیر آن بسیار خراب شده! علاوه بر این، وجود فروشندگان سیار در حاشیه این بزرگراه هم چهره زشت برای شهر ایجاد کرده و هم باعث ایجاد ترافیک و تصادف شده.‌ لطفا به مسئولان محترم شهر بفرمایید فکری برای سامان دهی این وضعیت کنند.

حرکت کند و لاک پشتی آب رسانی روستای روشک از توابع بخش مرکزی قاین واقعا جای تأسف دارد! لطفاً پیگیری کنید .

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی! به منظور حفظ امنیت که ضروری‌ترین نیاز مردم است فکری برای ساخت اردوگاه کار و زندگی مجرمان خشن سابقه دار کنید چون تکرار زندان و آزادی چاره کار نبوده و نیست و نخواهد بود.

خراسان عزیز! باز هم نرم افزار موبایلی روزنامه مشکل دار شده. لطفا پیگیری کنید.

وزارت راه و شهرسازی برای مردم شهرهای کوچک و محروم خانه به اندازه کافی بسازید تا به شهرهای بزرگ مهاجرت نکنند بحران حاشیه نشینی ایجاد نشود این همه آسیب اجتماعی زیاد نشود.

استان خراسان رضوی سال‌های زیادی است که دچار بحران خشکسالی است بارندگی‌ها خیلی کم شده مهاجرت به خراسان رضوی از داخل ایران و خارج ایران بسیار زیاد شده باید جلوی مهاجرت‌ها گرفته شود تا بحران ایجاد نشود.

روزنامه فرهنگی اجتماعی خراسان پیام‌های مردم به شما در حقیقت دردهای مردم ایران است. پیام‌ها را بنویسید تا دردهای این مردم درمان شود. همه نوع درد داریم.

کارشناسان پلیس با توجه به سواد و تجربه زیادی که دارند جامعه را آگاه کنند که کسی معتاد نشود، کودکی مجرم نشود. کار فرهنگی کنند تا از حجم جرم و ناامنی کم شود. پیشگیری از جرم شود تا مجرم به وجود نیاید.

روز جهانی کودک مبارک باد. کودک امروز امنیت می‌خواهد، تغذیه می‌خواهد تا وقتی که بزرگ شد فرد مفیدی برای جامعه باشد. مسئولان به کودکان امروز ایران رسیدگی کنید تا ایران قوی، قوی تر شود.
10 شماره آخر