انعکاس

نویسنده:

مترجم:


عصر ایران نوشت: مشاور فرمانده کل سپاه، گفت: سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی در سلامت کامل هستند و ان‌شاءا... در روزهای آینده از حضرت آقا نشان فتح دریافت می‌کنند. همچنین درخصوص عملیات وعده صادق گفت: آشیانه جنگنده‌های F-35 یکی از اهداف مستقیم در عملیات وعده صادق 2 بود که با موفقیت همراه شد و توانستیم ضربه مستقیم به جنگنده‌های صهیونیستی وارد کنیم.
چندثانیه نوشت: ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  پس از واکنش‌های منفی گسترده به اظهارات محافظه‌کارانه‌اش درباره رفع فیلتر و طرح «مدیریت هوشمند» فضای مجازی، در صفحه شخصی خود نوشت: «تصمیم بی‌بازگشت دولت چهاردهم رفع محدودیت‌ها و ارتقای سرعت اینترنت است؛ با اجماع‌ و توافق‌سازی! مدیریت فضای مجازی متفاوت از محدودسازی است.»
فرارو خبر داد: حمید رسایی با بیان این که آقای پزشکیان برخلاف نص صریح قانون، آقای ظریف را که فرزندشان تابعیت آمریکایی دارد، به عنوان معاون خودشان معرفی کردند، گفت: ایشان با تذکراتی که داده شد، استعفا کرد ولی با فشارها، مجدد به سر کار بازگشت. ما از آقای پزشکیان خواستیم که به قانون تن دهند اما جناب رئیس‌جمهور لایحه‌ای را برای یک نفر که یک قید مهم آن را حذف کرد، مجددا به مجلس ارجاع داد.
جماران نوشت:رحماندوست، نماینده مردم تهران در صحن علنی مجلس گفت:ارزش کلمه «همت» را به اندازه هزار میلیارد تومان کم نکنید.همت و شهید همت در ادبیات فارسی و عربی خیلی ارزشمند است.برادران و دست اندرکاران اقتصادی! کلمه همت به کار نبرید. به حضرت عباس قسم بگویید هزار میلیارد تومان.
10 شماره آخر