حرف مردم

نویسنده:

مترجم:

  لطفا قبول کنید که طراحی و صفحه بندی جدید روزنامه دلنشین نیست. این نا زیبایی و آزار چشم در بیشتر صفحات وخصوصا در پیشانی صفحۀ آخر روزنامه ملموس تر است. تغییر خوب است ولی بشرطها و شروطها!
 خداوند روح هنرمند گرامی امین ا... رشیدی را قرین رحمت کند. وجود چنین افرادی که با صدای دلنشین خود روح و روان جامعه را نوازش داده، به آن لطافت می بخشند در این دوره و زمانه زمخت و پر از هیاهو مغتنم است.
 قاآنی یعنی همان "قا"سم سلیم"انی."
 سلام خراسان جان خسته نباشید .در صفحه سینما و تلویزیون 24مهردر خبری از بهنام تشکر با تصویری از ایشان،به اشتباه به جای نام تشکر در سطر پنجم نام خانم تیرانداز به جای آقای تشکر تایپ شده. به نظر میاد قلم‌فرسایان عزیز خراسان در تدوین اخبار دقت کافی را ندارند.
  دانلود روزنامه با روش جدید مشکله. قبلا تمام روزنامه در قالب یک فایل پی دی اف و با نام خاص دانلود می شد اخیرا در قالب فایل فشرده و با نام تکراری میاد. لطفا به حالت قبل برگرده.
 الان متانول به راحتی در دسترس همه هست. لازم نیست حتما 10 سی سی از اون داخل عرق اتانول در رستوران یا مهمونی ریخته بشه تا کسی کور بشه. کافیه یک آدم نامردی داخل چای، شربت، نوشابه و حتی غذای بقیه بریزه.
 سلام. این تغیرات جدید بسیار عالی است و از یکنواختی پس از سال ها خارج شد. موفق و سلامت باشید. 
 تیشه زدن به ریشه علل و عواملی که مسبب گرانی و ده ها عوارض و آثارمنفی هستند از مطالبات قدیم و جدید مردم و اقشار متوسط و ضعیف جامعه است.
 نهادهای پرنفوذ و مهمی چون کمیته امداد امام خمینی(ره) واسطه حمایت های مردمی به مردم مظلوم لبنان شده است. از این اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه کمال تشکر و قدردانی می کنیم.
 خودروی هیبریدی غیرچینی وارد بشه. سایپا و ایران خودرو هم تعطیل بشه بسیار عالی می شه.
 نه مجلس و نه دولت هنوز عاجزند از این که مشکل مستاجران را که اغلب کارگر یا بیکار یا شاغل فصلی هستند حل کنند. فقط وعده و حرف و شعار.  برج نشین شمال شهر هرگز یک مستاجر بیچاره را درک نمی کند.
  بولوار شاهنامه ترافیک دارد و شاهنامه ۶۱ آسفالت مناسب ندارد.
  به نظر می رسد دولت به بهانه برخی ناترازی ها وکسری بودجه اعلام شده از سوی وزیر محترم اقتصاد، به سمت آزادسازی قیمت ها می رود که نتیجه آن فشار مضاعف بر مردم به ویژه قشر ضعیف و محروم جامعه است. کمربندها را محکم ببندیم.
 معتادهای سرگردان و مواد فروشان منطقه ایثارگران مشهد را جمع آوری کنید تا مردم امنیت داشته‌ باشند.
 جلوی تورم را بگیرید که خانواده ها از هم نپاشند.آمار طلاق اضافه نشود
 بعد از چند روز وقفه به علت بی پولی که معمولاً از نیمه ماه این حقوق به قولی (آب باریکه) تمام می شود، در منزل منتظر دریافت حقوق حداقلی بازنشستگی ام بودم. امروز برای خرید چند قلم مایحتاج معمولی و ضروری روزانه مانند ماست و پنیر و شیر و کره به فروشگاه زنجیره ای نزدیک منزلمان رفتم، واقعاً از دیدن قیمت‌های وحشتناک و گران‌تر شده جدید لبنیات و سایر اجناس شگفت زده شدم و از ناراحتی نزدیک بود همان جا سکته کنم! قیمت بعضی اجناس ضروری و خوراکی‌ها، از 50درصد تا دو برابر یافته بود. واقعا مسئولان کشور چه می کنند؟ آیا خودشان به خرید نمی روند؟ اگر هم بروند گرانی را اصلاً حس نمی‌کنند و برایشان اصلاً مهم نبوده و نخواهد بود!  
 همین کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس از سال های قبل اعتیاد و مواد مخدر را درکشورهای خودشان ریشه کن کرده اند. سازمان های مسئول در ایران هم باید برنامه ریزی کنند که به زودی زود در ایران یک نفر هم معتاد نباشد.
 ادارات راه شهرستان های استان خراسان رضوی نقاط حادثه خیز جاده ها را بر طرف کنید برای جان مردم اهمیت قائل شوید. 
 اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در کنار هر امامزاده برای زائران زائرسرا و امکانات اقامتی و رفاهی ایجاد کند.
 آستان قدس رضوی در مسیر مشهد به تهران مخصوصا از مشهد تا شاهرود مسجد و اماکن بین راهی بیشتری بسازد چون مجتمع های بین راهی خیلی کم و شلوغ است.
 اداره راه و شهرسازی برای ایجاد مجتمع های اقامتی ارزان قیمت برای استراحت خانواده ها و رانندگان در جاده ها برنامه ریزی و اقدام کند تا مردم ومسافران مجبور نشوند کنار جاده ها با هزاران خطر بخوابند.
‌ مردم با هزار سختی و بدبختی بچه هایشان را بزرگ می کنند دولت باید جامعه را از مواد مخدر پاک سازی کند تا عده ای از خدا بی خبر جوانان عزیز مردم را معتاد و بیچاره نکنند.
10 شماره آخر