انعکاس

نویسنده:

مترجم:



بامدادنو نوشت: معاون راهبردی رئیس جمهور در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان گفت: وضعیت بد معیشت مردم اصولگرا و اصلاح طلب نمی‌شناسد؛ این شرایط همه ما را آزار می‌دهد. اصلاح طلب و اصولگرا و اعتدالی و غیره همه در یک کشتی نشستیم؛ زاینده رود خشک، فرونشست زمین در اصفهان، آلودگی هوا همه ما را آزار می دهد.
انتخاب مدعی شد: حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی در گفت وگویی، ضمن تکذیب اظهارات دبیرکل حزب موتلفه، تاکید داشت: من به جد این اظهارات خلاف واقع را تکذیب می‌کنم. هیچ اتمام حصری صورت نگرفته و حصر، هم درباره مهندس موسوی و هم درباره آقای کروبی همچنان ادامه دارد.
 عصر ایران نوشت: آنچه از آقای قالیباف در گفت‌وگو با المیادین نقل شده سخنی کاملا درست است چرا که در میان کشورهای غربی هیچ یک به اندازۀ فرانسه نگران و دل‌مشغول لبنان نیست. نه به خاطر جنبه‌های انسانی که شوربختانه دنیای غرب در یک سال اخیر این حیث مردود شده بلکه به این خاطر که فرانسه در لبنان نفوذ دارد و مشخصا نسبت به مسیحیان آن احساس تعلق خاطر دارد.حالا در این وسط آقای نجیب میقاتی نخست‌وزیر لبنان گفته مداخله در امور لبنان است! با لهجۀ آقای مهرآیین در مناظره با آقای صفار: آخر آقای میقاتی! قربانت بروم لبنان مگر اصلا دولت درست و حسابی دارد که این سخنان را مداخله می‌دانید؟!
چندثانیه نوشت : با تشکیل پرونده علیه عبدالرضا داوری و تکمیل تحقیقات در مرحله دادسرا، کیفرخواست پرونده وی صادر شد.در پی اعلام جرم علیه عبدالرضا داوری، فعال فضای مجازی، تحقیقات پرونده در مورد وی آغاز شد و در ۶ مورد برای این فرد قرار جلب دادرسی به اتهام نشر اکاذیب صادر شد. در پی صدور ۶ فقره جلب دادرسی کیفرخواست وی صادر شده است و پرونده به دادگاه ارجاع خواهد شد.
10 شماره آخر