انعکاس

نویسنده:

مترجم:


رویداد24 نوشت: اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار قاآنی به لطف خدا در سلامت کامل هستند و کسانی که می‌گویند ایشان در بازجویی هستند، غلط کردند.
انتخاب خبر داد: سخنگوی دولت در مورد حل مشکلات اینترنت توسط دولت گفت: نمی‌توانیم تغییرات را به یک‌باره ایجاد کنیم. فرایند بازنگری در فیلترینگ در حال پیگیری است؛ صبوری کنید. در آخرین اظهار نظر از سوی دولتی‌ها در حوزه فیلترینگ فاطمه مهاجرانی در پاسخ به این سوال که چه زمانی مسئله فیلترینگ حل خواهد شد؟ گفت: این موضوع در دستور کار دولت قرار دارد و در حال پیگیری است.
انصاف نیوز نوشت: اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان  با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با رصدهای مستمر اطلاعاتی و سلسله عملیات آفندیِ سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان و با پشتیبانی موثر فراجای استان، ۲ تیم تروریستی وابسته به گروهک جیش الظلم در شهرستان‌های راسک و سرباز مورد شناسایی قرار گرفته و تمامی اعضای آن دستگیر شدند.
خبرآنلاین نوشت: امیرحسین ثابتی نماینده مجلس شورای اسلامی که به همراه محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس به ژنو سفر کرده است، در اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی مشغول سخنرانی به زبان فارسی بود که سخنان او به دلیل عدم حضور مترجم لغو شد.  ثابتی در صفحه شخصی خود در واکنش به این اقدام نوشت : «امروز در نشست شورای بین المجالس (ipu) که در ژنو برگزار می‌شود، در زمان کمی که داشتم درباره جنایات اسرائیل صحبت کردم. البته وسط صحبت گفتند مشکل فنی در ترجمه ایجاد شده! نمیدانم چرا این مشکلات فقط برای هیئت پارلمانی ایران رخ می دهد! کما این که نماینده پارلمان عراق هم‌تاکید داشت این مدل مشکلات فنی تا الان فقط برای ایران به وجود آمده که معنایش مشخص است.»
10 شماره آخر