انعکاس

نویسنده:

مترجم:


تابناک خبرداد: مدودف، نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه در واکنش به اتهام‌زنی جدید رئیس‌جمهور آمریکا به ایران، خطاب به جو بایدن گفت: عاملان سوءقصد به ترامپ، نه در میان فارس‌ها بلکه در میان شما آمریکایی‌ها هستند.
رویداد24 نوشت:دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: تنها ایرلاینی که در کشورمان به اروپا پرواز داشت، شرکت هواپیمایی ایران ایر بود که با اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران‌ایر، پس از این هیچ پرواز ایرانی به اروپا پرواز نخواهد داشت.
چندثانیه نوشت: عبدالرضا داوری، مشاور سابق احمدی‌نژاد که در هفته‌های اخیر، توئیت‌های متفاوتی در قبال حوادث اخیر در فلسطین و لبنان منتشر کرده بود، از این اظهارات ابراز پشیمانی کرد: «خدمت ریاست و بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه به تفصیل عرض کردم که سه دهه است در مطبوعات و رسانه های داخلی و خارجی علیه رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل قلم زده ام و دو توییتم درباره عملیات هفت اکتبر و آقای یحیی سنوار، صرفا بر اساس یک ابهام پژوهشی بود و برای جبران آن ها اعلام آمادگی کردم.» 
انتخاب نوشت: غضنفری، نماینده پایداری در مجلس گفت: در مجلس درباره برکناری ظریف به پزشکیان اخطار می‌دهیم که اگر هرچه سریع‌تر این حکم غیرقانونی را لغو نکند به دستگاه قضایی شکایت خواهیم کرد. در این صورت پزشکیان باید در دادگاه جواب دهد که مسلما هیچ جوابی ندارد و به5تا 15 سال محرومیت از حقوق اجتماعی محکوم می‌شود، اگر چنین اتفاقی بیفتد عملاً آقای پزشکیان از ریاست جمهوری خلع می‌شود.
فردانیوز خبرداد: سلیمی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره مطرح‌شدن مجدد استعفای معاون امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، گفت: برای بررسی مجدد استعفای آقای حسین‌زاده، رئیس‌جمهور مجدد باید درخواست استعفا را به مجلس بفرستد و تاکنون چنین نامه‌ای به مجلس داده نشده است.وی ادامه داد: از نظر قانونی نیز مشکلی وجود ندارد. اگر درخواستی از سوی دولت برای مطرح‌شدن استعفا مطرح شود در صحن علنی طبق روال و قانون مجدداً مورد بررسی قرار می‌گیرد.
10 شماره آخر