انعکاس

نویسنده:

مترجم:


پارسینه نوشت : سیمایی وزیر علوم گفت:  احکام قضایی‌ای درخصوص دانشجویان به خاطر اتفاقات سال 1401 نداریم. پرونده‌هایی که داشتیم، همگی احکام انضباطی بودند که یک به یک بررسی شد و طی بخشنامه‌ای هم اعلام  کردیم و همه دانشجویان به کلاس‌های خود بازگشتند.
عصر ایران نوشت : سخنگوی سازمان انرژی اتمی در واکنش به ادعاهای حمله به سایت‌های هسته‌ای ایران تاکید کرد: سازمان انرژی اتمی برای هر سناریویی در این زمینه آماده است و در حوزه هسته‌ای ایران هرچه پیش می‌رود، مسلط‌تر می‌شود و آن‌ها می‌دانند که دیگر برگرداندن ایران به عقب امکان ندارد، حتی با حمله.
نیمروز نوشت : صداوسیما همچنان غایب بزرگ تحولات رسانه ای جهان و منطقه است و  خبرنگاران در بحران ها از امن ترین نقاط گزارش می دهند!خبرنگاران صداوسیما از این نکته مهم غافل هستند که برای کوهنورد شدن، ایستادن در خیابان و پوشیدن لباس کوهنوردی و در دست داشتن تجهیزات آن کفایت نمی کند و حضور در کوهستان های صعب العبور و صعود به قله های متعدد، اصل اساسی در کسب تجربیات کوهنوردی به شمار می رود!
دیده بان ایران مدعی شد:آریایی‌نژاد، نماینده مجلس با بیان این که در حال حاضر دست اسرائیل برای پاسخ دادن به عملیات «وعده صادق ۲» بسته است،  گفت:بعید می‌دانم که رژیم صهیونیستی فعلا بخواهد پاسخی به عملیات «وعده صادق ۲» بدهد. نماینده مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: این سلاح ما نبوده، بلکه نفوذ ماست که باعث شده عده زیادی در خود آمریکا، علیه استکبار جهانی دست به تظاهرات بزنند . سلاح هسته ای بازدارنده است، فتوای رهبری درباره ممنوعیت سلاح کشتار جمعی است نه دفاع جمعی!
10 شماره آخر