امام جمعه تربت حیدریه:

کمک و مواسات جغرافیا نمی‌شناسد

نویسنده:

مترجم:



امام‌جمعه تربت‌حیدریه در خطبه های این هفته نمازجمعه گفت: کمک‌ها به مسلمانان مظلومی که مورد تجاوز و ظلم رژیم صهیونیستی قرار دارند، تکلیف دینی است. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد معلمی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) پیرامون کمک به برادران دینی خود، افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر کمک‌های شما را به مردم مظلوم غزه و لبنان می رسانند. وی با بیان این که کمک و مواسات جغرافیا نمی‌شناسد، تصریح کرد: جنایات ددمنشانه رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی همچنان در غزه و لبنان ادامه دارد و این درندگان انسان نما دست از جنایت بر نمی‌دارند.
امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به شهادت یحیی سنوار، رهبر حماس ادامه داد: وی اهل مبارزه و مرد میدان بود و در وسط میدان جنگ به شهادت رسید که این موضوع موجب افزایش روحیه رزمندگان مقاومت می‌شود. وی تاکید کرد: همه این جنایت ها با حمایت آمریکا و انگلیس و برخی کشورهای اروپایی انجام می شود. حجت الاسلام معلمی بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی هم حمایت سیاسی و هم تجهیزاتی می‌‌شود.

سرخس- امام جمعه سرخس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس اظهار کرد: مکتب مقاومت مبتنی بر آموزه‌های حقیقی اسلام شکل گرفته و هر روز بیشتر توسعه پیدا می‌کند. حجت‌الاسلام حسن صباغیان افزود: امروز جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را در سرزمین‌های اشغالی حبس کرده و شهرهای اشغالی را تبدیل به شهر ارواح کرده است. وی تصریح کرد: غزه به‌عنوان قلب مقاومت، لبنان به‌ عنوان افتخار مقاومت، یمن به‌عنوان شمشیر بُرنده مقاومت، سوریه به‌عنوان همراه و یار مقاومت و ایران به ‌عنوان ام‌القرای مقاومت توانسته‌اند زخم‌های بسیار کاری بر پیکره نحس رژیم صهیونیستی بزنند.




رضویه- امام جمعه رضویه در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: رژیم صهیونیستی در یک سال گذشته به هیچ یک از اهدافش دست پیدا نکرده است. حجت‌الاسلام والمسلمین امجدی زاده افزود: رژیم صهیونیستی نه تنها نتوانسته حماس را از بین ببرد، بلکه حماس امروز قدرتمندتر از سال گذشته است. وی همچنین تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی بیش از آنچه هزینه جنگ نظامی می‌کنند، هزینه جنگ روانی و روایت سازی دروغ و انتشار شایعات می‌کنند تا امت واحده اسلامی را مردد و کم انگیزه از مقاومت کنند.




کاشمر- امام جمعه کاشمر در خطبه های نمازجمعه با بیان این که اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه صهیونیست ها هیچ تاثیری در اراده جبهه مقاومت و مسلمانان ندارد، افزود: جریان مقاومت یک فرد نیست که بخواهد با به شهادت رسیدن یک نفر به پایان برسد. حجت الاسلام جواد طاهری با اذعان به این که در برابر ظلم و جنایت صهیونیست ها، یک حرکت و بیداری سراسری در اقصی نقاط دنیا در حال شکل گرفتن است و هر روز چراغ مقاومت را روشن‌تر می کند، بیان کرد: جشن و شادی صهیونیست ها برای همیشه پایان یافته است و باید به فکر مرگ دائمی خودشان باشند. وی با اشاره به این که امروز مردم غزه خودشان را برای بشریت قربانی کرده اند، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در حال حاضر تمامی مولفه های قدرت خودش را از دست داده است.

چناران- امام جمعه چناران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به این که عملیات طوفان‌الاقصی، یک حرکت درست، منطقی و قانونی‌ بود، تأکید کرد: دفاع جانانه‌ لبنانی‌ها از مردم فلسطین هم مشمول همین حکم است. 
حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه به بیان برکات وجود جبهه مقاومت پرداخت و افزود: بحمدلله جبهه مقاومت توانسته معادلات حاکم بر منطقه غرب آسیا را به نفع مصالح عمومی امت اسلامی تغییر دهد.

تربت جام- امام جمعه موقت تربت جام در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به سالگرد عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی گفت: رزمندگان حماس پس از سال ها تحمل درد و رنج ناشی از جنایات رژیم صهیونیستی، عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی را انجام دادند. 
حجت الاسلام حبیب ا... زاهدی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با حمایت و همراهی استکبار جهانی این جنایات وحشیانه را انجام می دهد، افزود: همه باید به جبهه مقاومت کمک کنیم. 
وی با بیان اینکه انجام عملیات طوفان الاقصی و این مجاهدت ها موجب بیداری ملت ها شده است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نابود شدنی است.


بردسکن- امام جمعه بردسکن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: برادران دینی ما در جنوب لبنان و غزه سال‌های زیادی است که از جنایات مختلف صهیونیست‌ها رنج می برند لذا بر ما واجب است که به آن‌ها کمک کنیم. 
حجت‌الاسلام علی اصغر امینی در بخش دیگری از سخنانش به آغاز هفته تربیت‌بدنی و ورزش اشاره کرد و افزود: ورزش در سلامت جسم و روح نقش ویژه ای دارد  لذا بایستی ورزش های همگانی در جامعه رونق پیدا کند.

خوشاب- امام جمعه خوشاب در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش خطاب به دامداران و کشاورزان و صاحبان مشاغل مختلف گفت: کار کردن جای ورزش را نمی گیرد. حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی در بخش دیگری از سخنانش با گلایه از مسئولان کشوری و استانی به خاطر حل نشدن مشکلات شهرستان خوشاب، افزود: تا کی باید چشم انتظار بودجه و اعتبارات دولتی برای حل مشکل مردم بمانیم.


قدمگاه- امام جمعه قدمگاه ضمن تقدیر از مسئولان برای زیرسازی و تعریض جاده دررود به قدمگاه، از روند کند عملیات اجرایی آن انتقاد کرد و خواستار تامین اعتبار و تسریع در روند اجرای این پروژه شد.  حجت الاسلام محمدرضا بابایی همچنین افزود: با وجود وعده های متعدد درباره مستقل شدن اداره اوقاف، این مهم در شهرستان زبرخان هنوز اتفاق نیفتاده است . 



بایگ - امام جمعه بایگ در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی وکشتار مردم بی دفاع و ترور فرماندهان جبهه مقاومت گفت: رژیم صهیونیستی که در بیشتر جبهه ها شکست خورده تلاش می کند با ترور و آدم کشی قواعد بازی را به نفع خود تغییر دهد. 
حجت الاسلام صادقی افزود: امروز به وضوح می بینیم که حزب ا... زنده است و با اقتدار هر چه تمام تر کار خود را انجام می دهد. وی تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت، حیفا و تلاویو را موشک باران می کند و هیچ  امنیتی در این شهرها وجود ندارد.


تایباد- امام جمعه تایباد در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان گفت: ان شاء ا.. به زودی جبهه مقاومت، سفره ننگین رژیم جنایتکار صهیونیستی را از منطقه جمع خواهد کرد. 
حجت الاسلام ملکی ابرده در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت نابسامان مرز دوغارون اشاره کرد و افزود: استاندار جدید نباید بگذارد این وضعیت ادامه پیدا کند و دوغارون مورد چپاول سودجویان قرار بگیرد.

10 شماره آخر