انتصاب مشاور و مدیرکل حوزه استاندار

نویسنده:

مترجم:

با حکم استاندار خراسان رضوی سیدحسن حسینی به عنوان مشاور و مدیر کل حوزه استاندار منصوب شد. به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، پنج شنبه ۲۶مهر با حکم غلامحسین مظفری استاندار خراسان رضوی، سیدحسن حسینی به عنوان مشاوراستاندار ومدیر کل حوزه منصوب شد. وی پیش از این فرماندار طرقبه شاندیز، شهردار مناطق، مدیرعامل سازمان مدیریت ستادی در شهرداری مشهد و بخشدار احمدآباد بوده و از کارشناسان باسابقه استانداری محسوب می‌شود.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت جایگاه مدیریتی حوزه استاندار در زمینه هماهنگی و برنامه‌ریزی و مدیریت تشکیلات و ارتباطات، خواستار ایجاد انسجام مدیریتی و راهبری صحیح امور مربوطه با همکاری همکاران ذی‌ربط  درمجموعه‌های ستاد و صف استانداری خراسان رضوی شد و از زحمات ناصر نعمتی نیز تقدیر و تشکر کرد.
شایان ذکر است، مدیریت و هماهنگی برنامه‌های استاندار با واحدهای استانی، اعمال مدیریت و نظارت بر واحدهای زیر نظر حوزه از جمله اداره کل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل، دیدارها و تعاملات مربوط، برنامه‌ریزی و هماهنگی و نظارت بر فعالیت‌های واحدهای ستادی و فرمانداری‌ها و هماهنگی و تعامل با حوزه نمایندگان مجلس در استان از جمله ماموریت‌های مدیر کل حوزه استاندار است.
10 شماره آخر