حرف مردم  37009111 051   2000999     09033337010

ستون «حرف مردم» انعكاس دهنده صادق حرف‌های شماست.

نویسنده:

مترجم:



 خرده فروشان مواد مخدر را جمع کنید به اردوگاه کار ببرید تا حداقل ۲۰ سال درآن جا کار با شرافت انجام دهند، هیچ جوانی را معتاد نکنند به آه و ناله پدران و مادران جوانان معتاد گرفتار نشوند.
 در سراسر ایران روستاهای نمونه گردشگری خوبی داریم. سفر به این روستاها زیرساخت های زیادی می خواهد که نداریم مثل جاده خوب و امنیت حضور پلیس در جاده ها.
   دعای خیر و بابرکت و همیشگی ما بازنشستگان و مستمری بگیران بیمه های تأمین اجتماعی پشت سر مدیران و مسئولان دلسوز، فهیم و باوجدانی که آن‌ها را در این موقعیت حساس از زندگی که به عنوان بزرگ خانواده و فامیل که دارند، کاملاً درک می کنند و برای اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان  و مستمری بگیران و استمرار آن، با جان و دل نهایت تلاش و کوشش خود را می کنند تا به نتیجه مطلوب و دایمی برسند.
 درباره نسخه جدید اپلیکیشن روزنامه خراسان  :از طلا بودن پشیمان گشته ایم / مرحمت کرده ما را مِس کنید!
 ایران پس از سال ها مذاکره در نهایت به پیمان های شانگهای و بریکس پیوست.تصور می شد که بعد از این الحاق تغییرات چشمگیری در اوضاع اقتصادی کشور به وجود آید اما چنین اتفاقی نیفتاد.چه خوب است مسئولان مربوطه در این زمینه اطلاع رسانی کنند.
  هر نوع تغییر که دلتون می خواد برای اپلیکیشن روزنامه انجام می دین بدون این که نظرسنجی کنید یا احترامی به سلیقه مخاطب تون بگذارید! الانم که با تغییر جدید واقعا روی اعصاب هستین! یا به صورت قبل برگردونید یا این که خداحافظ خراسان!
 برخی تحصیل کرده های اتو کشیده با ظاهری آراسته، دزدهای بزرگ تری انجام می‌دهند ولی به دید مردم آدم دستکار معرفی می شوند. سپاسگزارم از رسیدگی شما روزنامه مردمی خراسان.
 چرا دستگاه دیپلماسی کشور این قدر در برابر زورگویی و عهدشکنی کشورهای منطقه و جهان منفعلانه برخورد می‌کند؟ طالبان حقابه هیرمند رو نمی ده به جای این که با آن ها برخورد کنند به فکر انتقال آب از تاجیکستان هستند. اروپا شرکت‌های هواپیمایی رسمی کشور رو تحریم کرده به جای این که تنگه هرمز رو ببندیم و جلوی کشتی‌های آن ها رو بگیریم، پروازهای خارجی رو لغو کردیم!
 برگزاری نماز جماعت در مدارس و دانشگاه ها و اهتمام به مسائل پرورشی و تربیتی جزو موضوعات اصلی، کلیدی و تفکیک ناپذیر تحصیلی در نظام مقدس اسلامی است که واجب است همیشه مدنظر قرار گرفته شود.
 سلام زندگی سلام.توی قسمت تست هوش چهار شنبه نوشتین دو تا مربع بسازین .کلی ذهنم رو درگیر کردم دیدم نمی شه. رفتم جوابش رو ببینم دیدم خودتون دو تا مثلث ساخین!
  آقای سجاد پور نویسنده خوب حوادث روزنامه خراسان! پیشنهاد می کنم کلمات مادربزرگ یا پدربزرگ را جایگزین پیرزن یا پیرمرد نمایید. باتشکر از زحمات شما. 
 پلیس راه استان خراسان رضوی بر جاده های فرعی و روستایی استان نظارت بیشتری داشته باشد. تخلفات حادثه ساز در این جاده ها خیلی زیاد است .
 آقای دکتر پزشکیان، آن طور که از شنیده ها پیداست، شما پزشک جراح قلب متبحر و قابلی هستید. بسیار عالی، ولی آیا بهتر نیست که جناب عالی به همان کار حرفه ای خودتان بپردازید و کار سیاست و کارهای اجرایی را به اهل آن بسپارید که خدا را شکر در کشور عزیزمان تعداد سیاستمداران تحصیل کرده، کاردان و مانند شما وطن دوست کم هم نیستند؟! البته مطمئناً جناب عالی کمال حسن نیت و وطن دوستی را داشته اید و دارید.
  با تحریم اتحادیه اروپا شبکه پرس تی وی تعطیل شد. آیا چین و روسیه ماهواره ندارند که مجدد این شبکه انگلیسی زبان ایرانی را راه اندازی کنند؟
 با سلام خدمت همکاران حرف مردم، آیا می دانستید برنج  پاکستانی و هندی  برای ما ایرانی  ها مضر است؟  لطفا جامعه پزشکی ورود کند. 
 هرازگاهی حرف از راه اندازی کوهستان پارک به میان میاد و روزنامه مردمی خراسان پیگیری می کند و مجدد به فراموشی سپرده می شود. راستی ازم هدیه مرحوم عابدزاده چه خبر؟!
 متخلفانی که درختان بیابانی را در خراسان رضوی از بین می برند باعث ایجاد توفان های خاک در استان می شوند، مجبور به کاشت درخت و نگهداری درخت در همان مناطق کنید تا بیابان درست نکنند.
 وزارت راه و ادارات راه استان ها و شهرستان ها نقاط حادثه خیز جاده را شناسایی و هر چه زودتر اصلاح کنند. چقدر تصادف چقدر تلفات و معلولیت و خسارت باید به مردم بخورد!
 با سلام، نسخه جدید روزنامه خراسان خیلی ناجوره. روی مطلب کلیک می کنی، تصویر باز نمی شه. لطفاً همان نسخه قبلی را بگذارید. ممنون
 در شهرستان سرخس روبه روی پلیس راه و اطراف ان جاده پر از زباله است. وضعیت بسیار بدی است شهرداری و راهداری اقدام کنند در کل در جاده ها زباله زیادی بود.
 شما مسئولان آیا خبردارید که متاسفانه بعضی ازخانم ها با چه پوشش و وضعی درکوچه و بازار وخیابان ظاهر می شوند؟آیا هنوز هم ‌دنبال کار فرهنگی هستید؟!
 استاندار محترم خراسان رضوی برای رفع مشکل ریزگردهای خارجی از صحرای قره قوم ترکمنستان که در همه ایام سال وارد خراسان رضوی می شود کاری اساسی کنید. 
 در مسیر مشهد به نیشابور و نیشابور به مشهد مجتمع خدمات رفاهی بین راهی کم است به فکر توقف و استراحت رانندگان باشید تا تصادفات وواژگونی خودرو ها کاهش پیدا کند.
 با این همه گرانی دارو و درمان و رنج فراوان بیماری، صندوق دولتی بیماران خاص و سرطانی مشهد مبالغ بیماران را با اینکه وارد پنجمین ماه شده هنوز پرداخت نکرده. برادران ارجمند این رفتار چه مفهومی دارد؟
 پلیس راه نباید اجازه دهد که رانندگان بی احتیاط در جاده ها امنیت و جان دیگران را به خطر بیندازند و باعث و بانی تصادف و کشته شدن مردم شوند.
 علت مصرف بالای بنزین خودروهای پر مصرف داخلی ساخت ایران خودرو و سایپا و بقیه است. بروید خودروی کم مصرف مثل ژاپن بسازید که هر ۱۰۰ کیلومتر زیر یک لیتر بنزین مصرف کند.
 خیلی ناراحت کننده و تاسف بار است که رهبران بزرگ مقاومت به شهادت می‌رسند!
10 شماره آخر