انعکاس

نویسنده:

مترجم:



نورنیوز نوشت:اظهارات نادرست یک کارشناس در یکی از برنامه‌های صداوسیما درخصوص نقش ایران در خرید پیجرهای حزب‌ا... موجب فضاسازی جدید پیرامون این رخداد شد. هیچ یک از شرکت‌های ایرانی در خرید، حمل و توزیع پیجرها نقش نداشته‌اند. آلوده بودن پیجرها را حتی دستگاه‌های ایکس‌ری پیشرفته هم تشخیص نداده‌اند.پیشتر،مسعود اسداللهی کارشناس منطقه، در برنامه زنده تلویزیونی گفته بود: حزب‌ا... پیجر‌ها را به واسطه یک شرکت ایرانی از یک شرکت تایوانی معروف خریداری کرده است.
الف خبر داد:سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت:در پی مشاهده دود در غرب تهران به علت آتش‌سوزی بازار آهن شادآباد، سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت که هیچ نوع حادثه‌ای در فرودگاه مهرآباد یا اطراف آن رخ نداده و عملیات پروازی به صورت طبیعی در حال انجام است.
چندثانیه مدعی شد:صفحه زینب موسوی طنزپرداز در اینستاگرام با نام امپراتور کوزکو بسته شد.همه پست های پیج این فعال اینستاگرامی حذف شده و در یک پست باقی مانده اعلام شده که این صفحه به دلیل انتشار محتوای مجرمانه بسته شده است.
جماران - محمدرضا جوادی یگانه، جامعه شناس و مشاور نهاد ریاست جمهوری نوشت: ‏برخی جریان‌ها، بحران‌زی و بحران‌زا هستند و تنها در مواقعی که وضعیت را بحرانی می‌کنند یا بحرانی نشان می‌دهند، امکان دیده‌ شدن و قدرت گرفتن و بودجه گرفتن دارند.اکنون که تلاش دستگاه‌ها بر همراهی و همکاری در حل مسائل است، ببینید چه افراد و جریاناتی، مردم را نگران و خشمگین می‌کنند.
10 شماره آخر