تولیت آستان قدس در دیدار وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی:

تاکید رهبری برای کمک به دولت وظیفه همه مردم و مسئولان است

نویسنده:

مترجم:

​​​​​​​تولیت آستان قدس رضوی گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب برای کمک به دولت، وظیفه همه مردم و مسئولان است. به گزارش آستان نیوز، آیت ا... مروی در دیدار وزیر کشور و استاندار جدید خراسان رضوی در حرم مطهر رضوی، ضمن اعلام آمادگی این آستان مقدس برای همکاری با استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: آستان قدس رضوی براساس حکم ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی، «همکاری و کمک» به دولت‌ها را وظیفه خود می‌داند؛ از این رو با مسئولانی که از طرف نظام جمهوری اسلامی و دولت مستقر انتخاب شوند، همراهی، همکاری و پشتیبانی خواهیم داشت، زیرا موفقیت شما را موفقیت خود و نظام اسلامی می‎دانیم. وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که «موفقیت رئیس‌جمهور و دولت جدید موفقیت همه ماست است»،بیان کرد: ما این فرمایش رهبری معظم را جدی و مهم می‌دانیم و معتقدیم هرکسی در حوزه خود باید این فرمایش معظم له را عملی کند. وی در ادامه با بیان این که اداره شایسته استان خراسان رضوی می‎تواند جلوه‌ای از مدیریت شایسته نظام اسلامی باشد، به حضور پرتعداد زائران از اقصی نقاط کشور و جهان در مشهد مقدس به منظور زیارت بارگاه مطهر امام رضا(ع) اشاره و بیان کرد: خراسان رضوی به واسطه مضجع شریف امام رضا(ع) جایگاهی بین المللی دارد؛ سالانه میلیون‌ها زائر از اقصی نقاط ایران و جهان به مشهد می‌آیند و اقدامات و نحوه مدیریت این استان می‎تواند در سطح کشور و جهان بازتاب داشته باشد، از این رو مدیریت شایسته این استان مایه آبروی کشور است. وی با بیان این که نحوه مدیریت استان خراسان رضوی می‌تواند برای سایر استان‌ها الگو و الهام بخش باشد، به استاندار جدید توصیه کرد: اکنون که توفیق خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) در استان مهم خراسان رضوی برایتان فراهم شده؛ فرصت خدمت را مغتنم بدانید و بر اساس شایسته سالاری، تعهد، تخصص و کارآمدی، نیروهایتان را انتخاب کنید. وی افزود: استان خراسان رضوی پایتخت معنوی کشور و مزین به نام مقدس و متبرک حضرت رضا(ع) است، از این جهت بی‌نظیر است. تمام مسائل استان خراسان رضوی و شهر مشهد باید با مضجع مبارک حضرت ثامن الحجج(ع) سنخیت داشته و متناسب با این نام مقدس باشد. تولیت آستان قدس رضوی همچنین از تلاش‌های یعقوبعلی نظری استاندار سابق خراسان رضوی قدردانی و خاطرنشان کرد: از تلاش‎های ارزشمند استاندار سابق و همکاران وی که با محدودیت‌های‎ موجود، به استان خدمت کردند، تشکر و قدردانی می‎کنم.
اسکندر مؤمنی، وزیر کشور نیز در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری‌های آستان قدس رضوی، بیان کرد: استان خراسان رضوی ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که بزرگ ترین آن وجود آستان مقدس امام رضا(ع) است و حضور سالانه میلیون‌ها زائر فرصت‌های خوبی برای رشد و بالندگی این استان فراهم کرده است.
غلامحسین مظفری، استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار با تاکید بر این که منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب سرلوحه کارمان است، گفت: آستان قدس رضوی و مضجع شریف امام رضا(ع) سرمایه عظیم استان است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که خدمت گزار شایسته‌ای برای زائران، مجاوران و مردم شریف استان خراسان رضوی باشیم.
10 شماره آخر