انعکاس

نویسنده:

مترجم:

 

اصلاحات نیوز مدعی شد: مسعود اسداللهی، کارشناس مسائل منطقه‌ای که دو شب پیش در آنتن زندۀ تلویزیون گفته بود ایران واسطۀ خرید پیجرها از تایوان بوده به دستگاه قضایی احضار شد.
مشرق نیوز خبر داد: سخنگوی قوه قضاییه گفت: الهه محمدی و نیلوفر حامدی که به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» به یک سال حبس و به دلیل «اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور» به پنج سال حبس محکوم شده بودند، در دادگاه تجدیدنظر از اتهام «همکاری با دولت متخاصم آمریکا» تبرئه شدند. با توجه به حکم صادرشده، مجازات اشد (پنج سال حبس) برای این افراد اعمال خواهد شد. پرونده آن‌ها برای اجرای احکام به مراجع مربوطه ارسال شده است تا حکم نهایی اجرا شود.
تابناک نوشت: با احکام جداگانه محمدباقر قالیباف، حسین عرفانیان به عنوان مشاور و مدیر کل دفتر هیئت رئیسه، جایگزین امیرابراهیم رسولی شد. رسولی نیز به عنوان مشاور سیاسی منصوب و موظف شد در هماهنگی با دستیار ویژه سیاسی رئیس مجلس، تعامل بیشتر  با احزاب و گروه های  سیاسی را دنبال کند.
جماران نوشت: محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت پزشکیان را خوب و معتدل می‌دانم،  افراطی‌های هر دو جریان سیاسی کشور از پزشکیان دل‌خوشی ندارند.
همشهری آنلاین نوشت: مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: اهمیت پرهیز از اختلاف و نزاع در شرایطی مانند هنگام مواجهه با دشمن، به‌مراتب بیش از مواقع عادی است ازهمین‌رو، لازم است توصیه چندی پیش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی را یادآور شوم ... معظم‌له در ادامه و در نهایت سخنان خود را این گونه جمع‌بندی فرمودند: «در مسائل مهم کشور هم باید صدای واحدی از کشور شنیده بشود... تا آن کسانی که در دنیا گوش تیز کرده‌اند که نشانه‌های اختلاف و دوگانگی را پیدا کنند، مأیوس بشوند؛ یک صدا باید شنیده بشود.»
10 شماره آخر