واکنش استاندار به برخی حواشی مراسم تودیع و معارفه

نویسنده:

مترجم:

استاندار خراسان رضوی با حضور درمنزل یکی ازمنتقدان مراسم معارفه خود ضمن دیدار وگفت‌وگو با  وی، نسبت به برخی رخدادهای نامناسب درحاشیه این مراسم دلجویی‌ کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید هادی طباطبایی معاون سیاسی استاندار اظهارکرد: استاندار خراسان رضوی درمنزل دخترشهید عرفائی حضور پیدا کرد و نسبت به برخی حواشی روز گذشته، تکدرخاطرخود را اعلام کرد.
به گفته طباطبایی این دیدار، روز یک شنبه 22 مهرماه 1403 و بلافاصله پس از شنیدن خبراین اتفاق ‌توسط استاندارخراسان رضوی و با همراهی دادستان مرکز استان، معاونین سیاسی و امنیتی استاندار ومدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد.
گفتنی است؛ غلامحسین مظفری که خود از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده معزز شهدا محسوب می‌شود، در این دیدارضمن تکذیب شبهات و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی پیرامون برخی از بستگان ایشان، خطاب به دختر گرامی شهید عرفائی گفت: خانواده معظم شهدا، از وفاداران به نظام و انقلاب هستند و این جانب تکریم شما و همه مهمانانی که به مراسم آمده بودند،  وظیفه خود دانسته و از هرگونه رخداد پیش آمده، پوزش می‌طلبم.
10 شماره آخر